Długi weekend

Czy kto┼Ť z Was wie co┼Ť o jakim┼Ť zlocie modelarakim w d┼éugi weekend. Chodzi mi o modelarstwo lotnicze. Nie mam co robi─ç a chetnie spotka┼é bym si─Ö z kim┼Ť
i co┼Ť mo┼╝e nauczy┼é, porozmawia┼é itd.
Wojtek
Add pictures here
Ôťľ
...cze┼Ť─ç w Nowy Targu, 3 maja impreza na lotnisku, rozpocz─Öcie sezonu czy co┼Ť podobnego, poszperaj w mailach by┼éo zaproszenie od Grzegorza.
Pozdrawiam Zdzisław

Ôťľ

Dziekuj─Ö
Wojtek