German Sturmpioniere w/assaut Raft /6076 Dragon/

Witam!
Czy ktos z grupowiczów ma namiary na jakiś sklep (najlepiej online) w którym
można dostać ten zestaw figurek ? Mam problem ze znalezieniem, może ktoś będzie
w stanie pomóc...
Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Reply to
Tomek
Jeśli ma być w miarę blisko, to:
(Czechy) ;-) pozdrówka Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Sliwinski
chcę wspierać rodzimy rynek modelarski ;-) Może ktoś zna jakiś polski sklep...? :-)
Reply to
Tomek
Przyjrzyj się:
;-) pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Sliwinski
Przyjrzałem się, ale też ani śladu :( Dalej prosze o pomoc [;
Reply to
Tomek
Ke'dem guerfel "Tomek" snipped-for-privacy@op.pl ihn news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Od jakiegoś czasu nie było ich w dostawie do Polski. W najnowszej też nie ma, ale o dostawach Dragona informuję na stronie na bieżąco:
Peter 'Mikolaj' Mikolajski