FlyCamOne3

Witajcie!
Jako że kamera FlyCamOne3 pewnie znana modelarzom, to pytam tutaj, bo pewnie macie sprzęt rozpracowany.
Chodzi mi o zestaw takie jak ten:
http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id 233
Czy jest tam możliwość odtwarzania nagranych filmów, czy trzeba jeszcze coś dokupić?
Tzn. czy w zestawie jest jakiś ekran na którym film można od razu po nakręceniu obejrzeć, czy ekran jest dopiero w tym opcjonalnym zestawie nadawczo-odbiorczym?
W danych napisane jest: "Moduł z ekranem (doczepiany do kamery):"
Nie zależy mi na zdalnej transmisji danych, a jedynie na tym żeby móc oglądać filmy.
Czy żeby obejrzeć film, trzeba wymontować całą kamerę i połączyć "sztywno" z modułem ekranu, czy może dostępny jest jakiś przewód który można połączyć moduł kamery z modułem ekranu, tak żeby wygodnie oglądać film bez wyciągania całej kamery z uchwytów?
Czy ewentualnie mógłby ktoś polecić inny zestaw którym będzie można kręcić filmy, a następnie je odtwarzać. Najchętniej z trybem nagrywania ciągłego i akcesoriami do zasilania z zewnętrznego źródła 12V.
Kamera będzie używana do nagrywania on-boardów w samochodzie rajdowym, potrzebna będzie też możliwość odtwarzania nakręconych filmów. Mile widziane możliwe zdalne sterowanie (może być na kablach) z możliwością włączenia, wyłączenia nagrywania itp.
Kamer nagrywa w formacie avi na karcie SD woonej w gniazdo kamery. eby odtworzy film moesz wyj kart i odczyta nagranie w dowolnym czytniku kart obsugujcym SD. Sporo laptopw ma wbudowany czytnik kart. Moesz te kamerk podczy do komputera kablem USB. Bdzie wtedy widziana jako zewntrzny dysk z zapisanymi plikami avi 9lub jpg jeli ustawisz w tryb fotografowania). Uywam od ponad roku FlyCamOne2. Ten model nie ma opcji dodatkowego monitora wic nie powiem na ile jest to uyteczne. Moim zdaniem jeli nie interesuje Ci przekaz zdalny to dedykowany monitor jest zbdnym wydatkiem. Na stronie www.modele-fan.com.pl znajdziesz instrukcj obsugi do poprzedniego modelu. To powinno wiele wyjani. Swoj drog to szkoda e par wodotryskw, bo z tego co czytaem jakoci samej rejestracji nie oprawiono, kosztowao prawie podwojenie masy kamerki :( Pozdrawiam Andrzej M
Andrzej pisze:

A coś wiadomo o konkretnym kodeku? Bo avi to tylko kontener - co jest w środku to nadal nie wiadomo.
Bo może dałaby radę to odtworzyć moja komórka?

Laptop odpada - używane to będzie w samochodzie rajdowym, gdzie taki sprzęt musi być w środku. Wszystko musi być małe, lekkie i nie rozpaść się jak będzie poddawane drganiom i przeciążeniom.

No tak, tylko ja potrzebuję właśnie monitorka. Scenariusz użycia jest taki że na zapoznaniu z trasą przejeżdżam ją kręcąc film, a następnie na jego podstawie robimy z pilotem opis trasy (na co często nie ma zbyt wiele czasu). Dość istotny jest też czas i małe skomplikowanie połączenia tego wszystkiego do kupy.
Zastanawiam się też nad jakąś zwykła kamerą cyfrową z wbudowanym ekranem, tylko takie "zwykłe" kamery nie mają np. trybu filmowania ciągłego, rzadko mają możliwość wyprowadzenia na zewnątrz przycisków sterowania itp.

"szymoon" coś ci mówi? Moi sąsiedzi ścigają na cinkocienko tuningowanym przez niego. Pamiętam, że na swoim wczesniejszym aucie reklamowali jakieś camonboard. Mogę spytać.
KAcper

Czy komórką to nie wiem. Ale gdy nagra się film flycamone2, wyjmie kartę z kamery, umieści ja w samochodowej nawigacji Lark 35.xxx (nie pamiętam dokładnie jaki mam model, taki z odchylaną antenką) to można sobie odtworzyć film.
Ekran co prawda malutki, za wiele nie widać, więc tego nie używam. Ale przetestowałem, że tak się da.
--
pozdrawiam serdecznie
Jacek Kłapacz