easy glider jaka kamera do film贸w??

chcia艂ym nagrywa膰 filmy z easy glidera moze kto艣 doradzic jak膮艣 ma艂a kamerke do nagrywania film贸w z modelu?? obraz musi sie zapisywac na kamerze ( np na karcie SD ) a nie by膰
transmitowany np do laptopa . chce sobie ponagrywa膰 a pozniej ze spokojem zrzuci膰 na dysk. telefon kom贸rkowy podobno odpada , bo mo偶e zak艂贸ca膰 .. :( A moze da sie tak przestawic telefon zeby dzialal tylko jako kamera?? albo kupi膰 zestaw simplusa na karte i nikomu nie dawa膰 numeru.... ?? czekam na rady :)
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

LUK pisze:

Same to ze niedasz numeru nic nieda. Komorka co kilka chwil wykonuje "kontkat z baza" :P Chociaz zawsze mozna wyekranowac :)

Niekt贸re telefony (chbya wszystkie nokie) maj膮 opcje przej艣cia w tryb "samolot", kt贸ry wy艂膮cza wszystkie funkcje mog膮ce odbiera膰/emitowa膰 fale radiowe, pozwalaj膮c jednocze艣nie na korzystanie z wszystkich pozosta艂ych funkcji aparatu (np. gra膰 w gry, s艂ucha膰, ale mp3, bo radia ju偶 nie. Mo偶na te偶 robi膰 zdj臋cia i kr臋ci膰 filmy.) Ten tryb zosta艂 sworzony w艂a艣nie po to, aby telefon nie generowa艂 zak艂贸ce艅, np na pok艂adzie samolotu. Chocia偶 to wy艂膮czanie radia to ju偶 chyba przegi臋cie...
Maciek K.

mam sony erricsona k 750 i , zdaje sie ze ma taka funkcje , podczas testow na ziemi niby wszystko chodzi艂o ok , nawet podczas dzwonienia na telefon , ale kto to tam wie dok艂adnie jak sie zachowa w powietrzu...

--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

Moim zdaniem tak samo. Nie widz臋 powodu dla kt贸rego mia艂oby by膰 inaczej. Po w艂膮czeniu tego trybu telefon po prostu przestaje by膰 telefonem i tyle. Jest wy艂膮czony i niedost臋pny dla sieci. Zostaje tylko zabawk膮, ze wszystkimi bajerami w jakie zosta艂 wyposa偶ony. Je偶eli w takim stanie si臋 go wy艂膮czy i ponownie w艂膮czy, to zapyta, czy pozosta膰 w tym trybie (a domy艣lnie w nim zostaje). My艣lisz, 偶e aparat ma l臋k wysoko艣ci, albo jakie艣 choroby zwi膮zane z niskim ci艣nieniem i w powietrzu zwariuje i sam si臋 w艂膮czy?
Maciek K.

testow

Po

ale ja te pr贸by robi艂em bez trybu samolotowego , czyli z normalnie pracujacym telefonem , podczs pr贸by bylo ok , ale pr贸ba trwa艂a minute, a lot trwa znacznie dluzej wiec mo偶e sie zdarzy膰 , 偶e raz kiedy艣 zak艂oci i b臋dzie kaszana :/
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

no w takim uk艂adzie, bez wy艂膮czania telefonu, to i ja bym nie ryzykowa艂....
Maciek K.
Maciek pisze:

I bardzo dobrze bo ja zaryzykowa艂em z K800i. Na wysoko艣ci 200m ys艂ysza艂em znajom膮 melodyjke telefonu i straci艂em kontrole nad modelem. Sta艂em na ziemi podskakuj膮c i dar艂em si臋 " roz艂膮cz si臋 palancie , przecie偶 widzisz 偶e nie odbieram" a model zmierza艂 na szcz臋艣cie powoli ku ziemi. Telefon przesta艂 dzwoni膰 i odzyska艂em kontrole 5 metr贸w nad ziemi膮 i na szcz臋艣cie uda艂o mi si臋 poderwa膰 model i natychmiast wyl膮dowa膰. Nie polecam bo mo偶na si臋 nie藕le spoci膰 z nerw贸w 偶e kilkaset z艂 + warto艣膰 kom贸rki leci w ziemie a ty nie mo偶esz nic zrobi膰 poza patrzeniem na nieuniknion膮 katastrofe. Na koniec si臋 okaza艂o 偶e dzwoni艂 do mnie " automatyczny ankieter infolinii era ". Normalnie wypiek贸w dosta艂em i mia艂em ich ochote udusi膰.

No to mo縠 jednak FlyCamOne 2? Wa縴 tylko 37g, nie zawiera niepotrzebnych element體. G硂wic z obiektywem mo縩a odchyla - w zestawie jest d紈ignia do pod潮czenia serwa. Istnieje mo縧iwo舵 pracy autonomicznej jak i sterowania wyzwalaniem migawki. Tu
http://pl.youtube.com/watch?v=r2Et1sRZIGg
jest pr骲ka z moich zabaw, tu troch zdj赕 http://picasaweb.google.pl/sq5gvy/KaciceZNieba# a tu http://www.model-fan.com.pl/index.php?p2467,flycamone-2 oferta z dzi. U nich kupi砮m sw骿 egzemplarz. Latam z t kamerk od kilku miesi阠y. Jedyny problem to taki 縠 kiedy zapomnia砮m j wy潮czy i teraz akumulator wystarcza mi tylko na jakie 8 minut filmowania. Ale w najbli縮zym czasie zrobi pod潮czenie do zasilania zewn阾rznego i b阣zie po problemie.
Pozdrawiam Andrzej M
snipped-for-privacy@gmail.com napisa艂(a):

hmm chyba trzeba uzbiera膰 kaske...
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

pomy艣l o FlyCamOne2 - google Twoim przyjacielem jest
buwi
ps. zapisuje w艂a艣nie na SD, koszt ok. 300 Pln'贸w cho膰 niekt贸re aparaty/kamerki w tej cenie pono膰 lepsze - poszukaj na kilku forach ( pfmrc, alexa) dyskusji w tym temacie
Tu jest film nagrany t膮 kamerk膮
http://pl.youtube.com/watch?v=OCF3L6su1FQ

Mirek www.modlot.prv.pl