Graupner

jak "mała , czarna , wieczorowa" ;)

Reply to
Marcin Juraszek

Z tego co wiem to nie ma V-mixerów wbudowanych ,jest drogi są lepsze tej firmy np mod.-14 jest to uboga wersja tej seri jak chcesz a masz zainstalowanego exela z pakietu office to pośle Ci tabelę z prawie wszystkimi produkowanymi aparaturami gdzie podane są wszystkie parametry i tam zobaczysz że nie warto to kupywać napisz do mnie na mail bo nie mogę tego wysłać nie wiem dlaczego

Reply to
Marian