Monika
U¿ytkownik Monika snipped-for-privacy@alpha.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:d8hvij$jum$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Fajny, czarny...
Reply to
Renart F.
jak "mała , czarna , wieczorowa" ;)
Reply to
Marcin Juraszek
Pieeeeekny przyklad zachecania mlodych modelarzy ;-)
A zarazem lenistwa poczatkuajcych ;-)
Pozdrawiam Jasiek
Reply to
yahu
Z tego co wiem to nie ma V-mixerów wbudowanych ,jest drogi są lepsze tej firmy np mod.-14 jest to uboga wersja tej seri jak chcesz a masz zainstalowanego exela z pakietu office to pośle Ci tabelę z prawie wszystkimi produkowanymi aparaturami gdzie podane są wszystkie parametry i tam zobaczysz że nie warto to kupywać napisz do mnie na mail bo nie mogę tego wysłać nie wiem dlaczego
Reply to
Marian
Witam,
Modelarek!
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Jedno jest pewne - do projektowania wygladu zatrudnili znajomego kowala i drwala. Tych samych gosci zatrudniaja niemieckie firmy samochodowe ;o))
Slyszalem, ze tez interface (menu programowania) ma niewiele wspolnego z logika. Co nie znaczy , ze nie mozna go sie nauczyc.
Reply to
sector
U¿ytkownik "Monika" snipped-for-privacy@alpha.pl napisa³ w wiadomoœci news:d8hvij$jum$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Ja mam MC-12. Jest to nieco bogatsza wersja MC-10, ale dla pocz¹tkuj¹cego modelarza na pewno wystarczaj¹ca na dosyæ d³ugi czas. Menu nieco "porypane" ale da siê przyzwyczaiæ.
polecam :
--==PEGAZ==--
Z wcześniejszych postów tego użytkownika (chyba pytał(a) o rozruch silnika spalinowego) wynika, że to jednak mężczyzna. Przynajmniej używa form czasownikowych rodzaju męskiego pisząc o sobie ;-) pozdr Adam
Reply to
Adam Sliwinski
Oczywi¶cie ¿e mê¿czyzna, imiê nalezy do ¿ony. Czy to rzeczywi¶cie takie wa¿ne?
U¿ytkownik "Adam Sliwinski" snipped-for-privacy@onet.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d8khn9$j7a$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Z wcze¶niejszych postów tego u¿ytkownika (chyba pyta³(a) o rozruch silnika spalinowego) wynika, ¿e to jednak mê¿czyzna. Przynajmniej u¿ywa form czasownikowych rodzaju mêskiego pisz±c o sobie ;-) pozdr Adam
Reply to
Monika
Dla mnie nie, ale autor mógł się poczuć urażony. Meritum sprawy nie dotykam jako nie znający się, przynajmniej na razie ;-) pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Sliwinski
Oczywiscie. Na forum dyskusyjnych powinno sie podpisywac swoim imieniem i nazwiskiem lub nickiem. Imie Twojej zony jako podpis na Twoich grupach dyskusyjnych swiadczy albo o Twoim lenistwie albo o braku umiejetnosci w konfigurowaniu programu pocztowego.
Reply to
sector
Dziêkujê za poparcie. Ja te¿ my¶la³em, ¿e na tej grupie mogê poprosic o poradê a nie o ¶ledztwo czy mê¿czyzna czy kobieta zada³ pytanie. Widocznie dla niektórych, jest to niezmiernie wa¿ne. U¿ytkownik "GolfBravo" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d8kqk3$8si$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Monika