drut na podwozie ?

Chce zrobic podwozie do modelu o masie 500-600 g, niestety mam tylko
szprychy rowerowe i odcinek zahartowanego drutu 2mm (1 m dlugosci).
Zastanawiam sie teraz jak zrobic z tego podwozie. Wydaje mi sie ze 2mm
przy prostym, drutowym podwoziu to chyba za mało i podwozie bedzie
sie gielo przy ladowaniu, wiec jaka jest alternatywa ? Na pewno golen
podwozia zrobiona z wiecej niz jednego preta i majaca wiecej niz jedno
mocowanie na kadlubie jest duzo wytrzymalsza niz pojedynczy drut, ale
nie chcialbym odkrywac Ameryki po raz kolejny albo zrobic podwozia
pancernego ale ciezkiego. Jakies rady ?
Piotr
Reply to
-=\Pioter/=-
Ja zrobiłem kiedyś podwozie z 2-ch listewek bukowych gr. 5mm (ze starej linijki, wyciętych "po trójkącie"),a ze szprychy 2mm tylko na końcach zamocowałem oski na koła i było OK , nigdy się nie połamało (model na uwięzi 600gram)i chyba było lżejsze niż stalowe.
Irek
Reply to
Irek_K