Podwozie TL01 do bonzer??

Witam
Mam model HBX Bonzer CrossTiger. Niestety zlamalo mi sie podwozie i tu moje
pytanie czy napewno oryginalne Tamiya TL01 bedzie pasowaæ do bonzera.
Zastanawia mnie czy to az tak wierna kopia? I kolejne pytanie czy lepiej
wzi±¶æ
czyli zwykle
czy

które jest podobno l¿ejsze. Wiem ze l¿ejsze bedzie pozwalalo szybciej
jezdzic ale bardziej zalezy mi na wytrzymalosci wiec co wybrac??
Pozdrawiam Baartek
Reply to
Bartek L.
Nie jest wierna. Bonzer ma dziadowski plastik - bardziej łamliwy.
Wybierz tańsze - będzie mniejszy żal przy kolejnym dzwonie ;). To lżejsze prawdopodobnie jest kompozytowe, a więc sztywniejsze i bardziej kruche. Standardowe dzięki swojej elastyczności powinno lepiej znosić obciążenia w bonzerze. A szybciej pojeździsz jak założysz rozsądny silnik, regulator i pakiet. Wprawdzie wtedy przyjdzie kolej na wahacze, zwrotnice itp. ale co tam ;)
Zresztą popytaj na forach rcauto lub losdesperados, bo tu praktycznie sami latacze siedzą ;).
Reply to
Lukasz Spychalski
Ok dzieki
U¿ytkownik "Lukasz Spychalski" snipped-for-privacy@spamfe.polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1532183.5DqIpzOaS9@wieszak...