Podwozie TL01 do bonzer??

Witam
Mam model HBX Bonzer CrossTiger. Niestety zlamalo mi sie podwozie i tu moje pytanie czy napewno oryginalne Tamiya TL01 bedzie pasować do bonzera.
Zastanawia mnie czy to az tak wierna kopia? I kolejne pytanie czy lepiej wziąść http://www.rojna.pl/index.php?p316,ta50735-tamiya-podwozie-tl01 czyli zwykle czy http://www.rojna.pl/index.php?p962,ta53331-tamiya-podwozie-tl01-tuning które jest podobno lżejsze. Wiem ze lżejsze bedzie pozwalalo szybciej jezdzic ale bardziej zalezy mi na wytrzymalosci wiec co wybrac??
Pozdrawiam Baartek
Bartek L. wrote:

Nie jest wierna. Bonzer ma dziadowski plastik - bardziej łamliwy.

Wybierz tańsze - będzie mniejszy żal przy kolejnym dzwonie ;). To lżejsze prawdopodobnie jest kompozytowe, a więc sztywniejsze i bardziej kruche. Standardowe dzięki swojej elastyczności powinno lepiej znosić obciążenia w bonzerze. A szybciej pojeździsz jak założysz rozsądny silnik, regulator i pakiet. Wprawdzie wtedy przyjdzie kolej na wahacze, zwrotnice itp. ale co tam ;)
Zresztą popytaj na forach rcauto lub losdesperados, bo tu praktycznie sami latacze siedzą ;).
--
pozdrawiam,
Łukasz Spychalski