Wycinanie rdzeni styro

Witam! Napisalem juz w 2 miejsca, odnosnie wycinania rdzeni styropianowych , ale niestety jedna osoba nie odpowiada , koledzy z
http://www.cyber-fly.pl/produkt-60.html sa przez najblizsze 2 tygodnie zajeci. Moze macie jakies namiary na wyciananie w Warszawie?
Pozdrawiam, st.
Witam W Warszawie, usługowo, nikt chyba nie wycina. Nie mniej na pewno na potrzeby produkcji własnej wycina Art Hobby. Może zrobią też na zamówienie. Pozdrowienia PP

wiadomości

a moze ktos ma wlasny produkt, chetnie odwdziecze sie gratyfikajca finansowa, lub krata zloscistego napoju... :)
Witam Myślę, że też dostałeś maila , nie mniej: http://www.ektron.waw.pl/index.html PP

dzieki za linka, no strona dosc chaotyczna, i powiem szczerze troche sie na niej pogubilem, rozumiem ze firma tez wycina rdzenie ... jesli tak to do nich zadzwonie. Co do informacji na mejla wysylanych , to niestety nie odbieram ich, bo poczta na onecie jest tak zaspamowana ze nie da sie tego wogole czytac, nawet z wlaczonym filtrem :-/
PL(N)umber_One pisze:

Jakąs nie polecał bym tej firmy . Oddałem odbiornik do naprawy i niestety nie został naprawiony a wręcz dalej uszkodzony . M
Witam, Wyciąłeś już te rdzenie? Jakby co, to ja wycinam na zlecenie.
Pozdrawiam, Tomek
PS Musze tu częściej zaglądać. :)

no szkoda, ze dopiero teraz, ale wlasnie na jutro sie umowilem, natepnym razem sie odezwe :)
Pozdrawiam, st