Rdzenie styro

Witam!
Poczytalem troche archiwum, ale niestety ciezko mi znalezc jakis namiar na
wycinanie rdzeniu styropianowych o trapezoidalnym ksztalcie w okolicach
Warszawy. Czy moglibyscie podac mi jakies namiary, na jakas firma, ew. osobe
prywatna?
Pozdrawiam,
t>
Reply to
tomla
witam Na stronie
jest mo¿liwo¶æ zamówienia wycinania laserowego w styro pianie ew zadzwoñ na numer e-mail: snipped-for-privacy@neostrada.pl tel: 076-835-75-87 tel: 0602 390 353
Ja zamawia³em pare razy styro i bez problemu
POLECAM
z pozdrowieniem modelarskim Pawe³ U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@wytnijo2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:egtudd$4t1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
invalid unparseable
Pawe³ Rajtar napisa³:
Od jakiego¶ czasu nie odpowiada na e-maile moje i mojego kolegi, chcieli¶my zamówiæ po wing speedzie, którego wed³ug www brak na magazynie.
Reply to
KiG
Użytkownik KiG napisał:
tez probowalem zamowic speeda zadzwonilem ale uzyskalem informacje ze maszyna do ciecia jest zepsuta bylo to 3 tygodnie temu
Reply to
attyla
Jest facet w Warszawie który tnie rdzenie maszyn± CNC w modelarni na S³u¿by Polsce
Poniewa¿ nie mam od niego upowa¿nienia do rozdawania numeru telefonu, to zadzwoniê do niego jutro i zapytam czy mogê go poleciæ
PMK
Reply to
PeKlesyk
U¿ytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@wierzbie.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:egu5cm$6gp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
ok, dziekuje za wszystkie odpowiedzi, napisalem juz do Pana Marka na mejla, moze sie odezwie, jestem bezkonfliktowy, mieszkam na ursynowie i przewiduje gratyfikacje finansowa lub piwna ;)
Pozdrawiam, T>
Reply to
tomla