AXI 2212/12

Cześć,

Czy może któryś z kolegów stosował AXI 2212/12 w jakimś pylonopodobnym modelu?

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

goflying napisał(a):

Nic nowego: ze 2-3 microny z płatami w dwóch wersjach (czekam na nową wersję microna!), pylon Jakuba Burego (niestety, ten do AXI ma zbyt wąski dziobek), Dynamic 400, i jakiś wynalazek z allegro. Wszystko na różnych etapach roboty... Gdybym ja jeszcze umiał tym latać ....

Zastanawiam się też nad alternatywą Rexa5 do pylona.

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Reply to
Skazoo Bemowo RC

Skazoo Bemowo RC napisał(a):

To jest zapas z niedostatecznym marginesem na jakość pilota :-). Wszystko po to, żeby po marchewie nie było zbyt smutno :-) Zresztą jak ostatnio tak wieje, to z małych elektryków tylko pylony jakoś sobie daja radę.

1-2 w locie, 1-2 w robocie, 1-2 w pudełku...

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

Krzysiek napisał(a):

DZIĘKI!

Opisy wyglądają bardzo interesująco. Chyba wstyd, ale pierwszy raz usłyszałem o tych odbiornikach. Jak to możliwie??? A przy okazji googlania tych odbiorników znalazłem bardzo fajny sklep modelarski w Niemczech..

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko