outrunner do Falcona

Cześć,

Czy któryś z kolegów ma może w Falconie Leszka Kwarcińskiego jakiś outrunner? I podzieli się doświadczeniami - jaki silnik BL i jakie śmigło zastosował? Wydaje się, że do tego modelu śmigiełko powinno być w okolicach 14x10,

14x8. Ale jak sobie przeglądam np. specyfikację AXI, to do żadnego silnika o masie do 110g axi nie zaleca śmigła 14???
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Nie próbowałem, ale czy coś takiego nie byłoby dobre?

Piotr Konopka

Kaper napisał(a): ..............

:-)). A - obaj mamy atrakcyjne lotniska i zapewne piękne okoliczności przyrody spowodowały, że pomyśleliśmy o takim rodzaju latania. No i umnie był prozaiczny powód - byłem w delegacjiw Kaliszu - 2km od warsztatu Pana Leszka :-))). A ja mam słabą silną wolę :-)))) >.... przyzwoity

Nie dobra wiadomość :-((. Nie lubię przekładni i pakietów więcej niż

3s...... Zobaczymy.. dzięki!

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko
Reply to
Skazoo Bemowo RC

Skazoo Bemowo RC napisał(a): ...........

Kojot ma Falcona :-)) i ryjek jest faktycznie szerszy. BTW widziałem w Kaliszu "robiący się" szerszy kadłub do Starlinga...

Ja u siebie mimo dobrych rad chyba zastosuję AXI 2814/12. Z pakietem 3S i niedużym śmigłem 11x6 powinni starczyć 28-30A. A wygląda na to, że to będzie bardzo wydajny napęd, zwłaszcza jak na moje potrzeby.

kojot, tez z wakacji :-)))

Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko

Ja mam starlinga z silnikiem hacker B20 15L z przekładnia 4:1 i kręci śmigło

12x6 przy wadze całości 1350 gram. Model lata ładnie i wznoszenie ma świetne... Znalazłem kiedyc w necie tabelke że optymalne obciażenie powierzchni dla profilu starlinga jest takie że model nie powinien ważyć więcej niż 1350 -1380 g powierzchnia 35.2 Dm2 = obciązenie optymalnie 38-39 g/dm2

PrzemoSto

Reply to
nova_blade
Reply to
Skazoo Bemowo RC

Hej

U siebie mam AXI 2820/10 i ¶mig³o 11x8 - na pakiecie 2100 3s - wznoszenie przyzwoite. Po za³o¿eniu 12x8 przy 4200 3s i kilku ostrych wznoszeniach (kilkunastosekundowych)zfajczy³ mi siê regler jeti Adv40 (przy ostanim!!! wznoszeniu nagle odci±³ silnik ale po kilku sekundach model przesta³ reagowaæ na stery, zobaczy³em dym i lekk± spiral± w dó³ lec±cy model z wys jakich¶ 100m :( ). Konieczne dodatkowe ch³odzenie przez wloty z boku kad³uba lub ko³pak z otworem ch³odz±cym.

Krzysiek " kojot" Choroszko napisa³(a):

Reply to
aruro

zasilanie z pakietu li-pol 3s1p regulator hacker B18 -flight reszta tak jak standartowe wyposazenie

2 x HS81MG na motylka - 2x HS125MG na lotki

Reply to
nova_blade

Witam

Axi 2820/10 idealnie się mieści w kadłubie - przewody do silnika musiałem jednak "przytrzymać" przy kadłubie, żeby nie ocierały o silnik. Przód kadłuba i piasta jest dostosowana do wersji 40mm. Na termice za bardzo nie latałem - na razie radocha to szybkie przeloty z efektownym świstem i ciasnymi zakrętami - mam problem ze zmieszczeniem się na lądowisku :)) - duża doskonałość i spore dociążenie.

goflying napisał(a):

Reply to
aruro