pytanie - potwierdzenie zamówień mailem w

Witam,

Mysle, ze pare osob kupowalo rozne rzeczy w internetowym sklepie

Mam pytanie, czy dostaliscie mailem potwierdzenie zakupu?

Pozdrawiam,

kojot

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Nie wiem czemu ma służyć to pytanie? Kupiłem niedawno 1'szy raz - i tak żeczywiście było. Otrzymałem potwierdzenie.

Pozdrawiam VoV

Reply to
VoV

Tak dostalem. Armand Olejko

Reply to
Armand Olejko

Bo może kolega nie otrzymał potwierdzenia i się zastanawia czy powinien, czy też przepadło jego zamówienie.

Ukłony, KiT

Reply to
Kit

............. kupowałem kilka razy i zawsze otrzymywałem potwierdzenia...........

Pozdrawiam - KIWI

Reply to
kiwi

Dzieki koledzy za odpowiedzi. Poniewaz ja nie dostalem takiego potwierzenia, chcialme sprawdzic czy to filtry mojego ISP cy tez problem systemowy. Dzieki wam poprawilem komentarze dotyczace ww. sklepu na swoje stronie.

kojot

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Witam,

Z perfecthobby nie mialem zadnyc problemow. Potweirdzenie otrzymalem,a przesylke nastepnego dnia.

A ja chcialbym troszeczke ponarzekac na ArtHobby :-( Jesli mozesz wez to pod uwage w rankingu... Dzisaj poszedlem i kupilem cale 3 prety sprezyste i pancerz do bowdena... i zaplacilem 15 PLN... zdzieraja roooowniutko... koszt tego samego w innym sklepie w W-wie... 3 x 0,9 PLN + 3 PLN... = ok 6 PLN. Gdyby nie to, ze nie mialem wiecej czasu zeby jeszdzic, kupilem... ale zawiodlem sie sromotnie...

Pozdrawiam Jan Domański

Reply to
yahu

To jeszcze i ja potwierdze dobry kontakt z perfect-hobby, zarowno mailowy jak i telefoniczny - ten czesto z inicjatywy sklepu. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Użytkownik "yahu" napisał :

Ja tez lubie perfecthobby i robie tam zakupu (co u siebie napisalem). Jedyne co, to nie dochodzily do mnie powiadomienia, wiec poprosilem o niezalezne opinie. ..........................

Zawsze bede zobowiazany za takie informacje, zwlaszcza na snipped-for-privacy@post-wytnij.pl (latwiej wtedy archiwizowac informacje). A swoja droga, sprawdze bowdeny przy okazji w CSM. Ale chyba tak jak piszesz - drut (zalezenie ood srednicy 1-3zł i pancerz bowdena kolo 3. IMO AH nie nadaje sie na "codzienne zakupy". Tam warto pojechac po "coś" - z GWS, swietna zywice5 min (w najlepszej AFAIK cenie w Polsce), modele, osprzet Hiteca. IMO maja tez najlepsze nylonowe sruby M3 i M4. Tak wiec ja tam robie tylko "specjalizowane" zakupy.

pozdrawiam,

kojot

Reply to
kojot

Witam Sklep i kontakt OK.Kupiłem tam radio. Polecam jednak zatelefonować.

dinozaur

Reply to
dinozaur

Użytkownik "dinozaur" napisał :

Dzieki, jak pisalem - nie mialem i nie mam ZADNYCH watpliwosci wobec sklepu. Mialem tyko problem z powiadomieniem.

Reply to
kojot

Witam! Kupuje tam od początku istnienia tego sklepu. Zawsze dobry kontakt mailowy i telefoniczny. Potwierdzenie oczywiście otrzymuję za każdym razem. Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie. Złożyłem zamówienie w ten poniedziałek po południu ... w środę do południa paczkę miałem już siebie !!!

Pozdrawiam Marek GG:1299639

***
***
Reply to
Marek - Yak

Chyba nigdzie nie widzialem drutu powyzej 2 PLN... Ale AH mnie zaskoczylo sromotnie ;-)

Hmm... z zakupow Hiteca mialem dosc dobre doswiadczenia, ale od wczoraj jak bede chial kupic jakies duperele, to bede ich omijal... trudno...

Pzodrawiam Jan Domański

Reply to
yahu