O wyborze aparatury inaczej niz zwykle

Interesuja mnie subiektywne odczucia uzytkownikow aparatur. Mam potrzebe zmiany swojej aparatury i brak mozliwosci potestowania innych modeli zeby wyrobic sobie wlasne zdanie. Dlatego cenne beda dla mnie subiektywne opinie uzytkownikow aparatur bo obiektywnie, jak wiadomo, sie nie da. W tej chwili uzytkuje MC-12 i zaczynaja mi przeszkadzac:

  1. Pamiec tylko 8 modeli (chcialbym miec po kilka ustawien)
  2. Brak pamieci trymerow
  3. Klopotliwa obsluga (programowanie) - skomplikowane i dlugotrwale.
  4. Nieczytelny wyswietlacz
  5. Brak dajacego sie normalnie uzywac stopera

Latam wylacznie samolotami (i mam odbiorniki FM) Gdyby zatem ktos chcial sie podzielic swoimi pomyslami na aparature, ktora rozwiaze moje problemy, oraz tym co Was w waszej aparaturze dreczy, a co w niej kochacieto bede bardzo wdzieczny.

PWM, Archiwum, i Google rowniez uzywam.

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Cześć,

nie mam co prawda MC 12 ale mam do niego instrukcję. Z tego co widzę, MC 12 ma i pamięć trymerów (niemiecka instrukcja str. 22) i stoper (str. 16).

Polecam MC 19, MC 22 i MC 24...

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Owszem ale do trymowania w locie sa trymery mechaniczne - bez pamieci. To o czy piszesz nadaje sie do korekty na ziemi na oko.

Zeby uzywac stoper (liczacy w tyl) trzeba wykonac dosyc skomplikowane operacje, niewykonalne kiedy np. wystartujesz i przypomnisz sobie o wlaczeniu stopera.

Chyba jestem troche zrazony do serii MC

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski

Ja tez malo latam i wlasnie dlatego tak wazne sa dla mnie pamieci modeli i latwosc programowania.

Pozdrawiam Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

A wez kiedys moja FF9 i sie pobaw. Mysle, ze to znakomity punkt odniesienia do porownan. Jak pewnie wiesz jestem z mojej aparatury wiecej niz zadowolony.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Jest =)

Reply to
Doman

"Design" sie zgadza ;o) Powinni, jak w innych branzach zaczac zatrudniac Wlochow ;o)))

Reply to
sector