helikopter

Czy możesz dla ciekawości podac nazwe tego modelu Też słyszałem o większym śmigiełku tylnym, ale u mnie go nie było
Od sprzedawcy dostałem taka praktyczna instrukcję: jeszcze raz trymer od gazu nie moze byc ustawionyw gornej pozycji - skoro tak byl ustawiony takie byly efekty. Podobnie jest ( nie chce startowac gdy trymer jest ustawiny w dolnej pozycji) dodatkowa sprawa - to nie wlasciwe ladowanie - ( ladowanie gdy akumulator nie jest calkowicie naladowany tzw. doladowywanie i przez to formatowanie w sposob niewlasciwy akumulatora) akumulator ma byc rozladowany calkowicie a dopiero potem ladowany. Po podlaczeniu akumulatora zapala sie dioda - potem dasnie a nastepnie znowy sie zapala i po zapaleniu nalezy ladowac min 30 minut.