Helikopter airlark - problemy

Witam Kupiłem helikopter airlark ze sterowaniem 3D Mam jednak wątpliwości co do solidności sprzedawcy Helikopter-Śmigłowiec może latać, ale juz ma połamane wirniki bo zmniejszałem
obroty a on latał do góry. Wirniki da się skleić , ale nie wiem ile razy (-: Lot do przodu to chyba był w planach konstruktorów bo nic mi z tego nie wychodzi Jedyne miejsce, które mogę korygować to potencjometry w pilocie. Czy ktoś to robił?

Witam!
zbyszek napisal:

Zakupilem pod choinke dla Juniora (6 lat) prawie taki sam smiglowiec. W zestawie bylo dodatkowe (wieksze) smigielko ogonowe - po wymianie na to wieksze bez problemu mozna poruszac sie do przodu i do tylu - z racji zyroskopowego dzialania wirnikow lot poziomy jest powolny, ale bez problemow dalo sie obleciec wszystkie mozliwe do wyladowania plaszczyzny w pokoju :o)))) Jesli chodzi o polamane wirniki glowne - nie rozumiem jak zmniejszajac obroty mogles latac do gory ? Nie mialem zadnych problemow z utrzymaniem zabawki w polowie wysokosci pokoju (Junior opanowal te umiejetnosc w juz 3 locie :o)))
Regulacja: przed lotem trzeba ustawic trymery tak zeby majac drazek sterowania (u mnie prawy) smiglowiec nie majtal ogonem na boki i smigielko ogonowe sie nie krecilo. Po opanowaniu utrzymania stalej wysokosci i ogona w jednej pozycji mozna zaczac sie bawic w latanie poziome - trzeba pamietac ze po uruchomieniu smigielka ogonowego spadaja lekko obroty wirnika glownego i smiglowiec zaczyna opadac - wiec trzeba reagowac dragiem gazu (u mnie lewy).
Ogolnie moge powiedziec ze zabawka trafiona w 100% pod choinke :o)))) Junior nie chcial isc spac... dopiero jak mu sciemnilem ze akku musi sie w koncu cala noc naladowac to odpuscil... i wstal o 5:00 rano zeby znow latac :o))))))))))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz
zbyszek napisal:

[...]
Regulacja: przed lotem trzeba ustawic trymery tak zeby majac drazek sterowania (u mnie prawy) w neutrum smiglowiec nie majtal ogonem na boki i smigielko ogonowe sie nie krecilo. Po opanowaniu utrzymania stalej wysokosci i ogona w jednej pozycji mozna zaczac sie bawic w latanie poziome - trzeba pamietac ze po uruchomieniu smigielka ogonowego spadaja lekko obroty wirnika glownego i smiglowiec zaczyna opadac - wiec trzeba reagowac dragiem gazu (u mnie lewy).
[...]

Czy możesz dla ciekawości podac nazwe tego modelu Też słyszałem o większym śmigiełku tylnym, ale u mnie go nie było
Od sprzedawcy dostałem taka praktyczna instrukcję: jeszcze raz trymer od gazu nie moze byc ustawionyw gornej pozycji - skoro tak byl ustawiony takie byly efekty. Podobnie jest ( nie chce startowac gdy trymer jest ustawiny w dolnej pozycji) dodatkowa sprawa - to nie wlasciwe ladowanie - ( ladowanie gdy akumulator nie jest calkowicie naladowany tzw. doladowywanie i przez to formatowanie w sposob niewlasciwy akumulatora) akumulator ma byc rozladowany calkowicie a dopiero potem ladowany. Po podlaczeniu akumulatora zapala sie dioda - potem dasnie a nastepnie znowy sie zapala i po zapaleniu nalezy ladowac min 30 minut.

Witam mam tez taki ico zauważyłem : 1.Ladowanie accu zasilacz w sieci dioda zapalona po poldłaczenie heli gaśnie aż do stanu naładowania accu. 2. Po włączeniu TXa gaz na dole dioda power zgaszona zapala sie po przesunieciu gazu full i spowrotem (zapala sie dioda power) 3. W moim przypadku heli miał tendencje do krecęnia sie w jedna stronę nawet nie pomagalo "przetrymowanie" w srodku nadajnika (środkowy trymerek), ale po zamianie silników miejscami prawy na lewy itd. ustoło to jak ręką odjął, a sam heli lata na jednym ładowaniu accu dłużej i elegancko w zawisie i latanie przód itp. No cóz wiadomo jest to z produkcji w Chinach i tam nie mają czasu na doregulowania. Przy odrobinie pomyślunku małych korektach można z tego zrobić w sumie dobra zabawkę do poczatkowej nauki latania heli szczególnie zimą w mieszkaniu. Do poprawek, które zrobiłem zainspirował mnie filmik nadesłany mi od sprzedawcy tych zabawek w Polsce, na którym widać jak "żółtki" tym lataja po jakimś magazynie czy garażu i to nawet ciekawie i stabilnie. Postanowiłem w myśl hasła: "Polak potrafi !" to podregulowac i moge powiedzieć, że mój też tak lata jak ten na filmie.
Pozdrawiam Zdzislaw