Helikopter airlark - problemy

Witam Kupiłem helikopter airlark ze sterowaniem 3D Mam jednak wątpliwości co do solidności sprzedawcy Helikopter-Śmigłowiec może latać, ale juz ma połamane wirniki bo zmniejszałem obroty a on latał do góry. Wirniki da się skleić , ale nie wiem ile razy (-: Lot do przodu to chyba był w planach konstruktorów bo nic mi z tego nie wychodzi Jedyne miejsce, które mogę korygować to potencjometry w pilocie. Czy ktoś to robił?

Reply to
zbyszek

Czy możesz dla ciekawości podac nazwe tego modelu Też słyszałem o większym śmigiełku tylnym, ale u mnie go nie było

Od sprzedawcy dostałem taka praktyczna instrukcję: jeszcze raz trymer od gazu nie moze byc ustawionyw gornej pozycji - skoro tak byl ustawiony takie byly efekty. Podobnie jest ( nie chce startowac gdy trymer jest ustawiny w dolnej pozycji) dodatkowa sprawa - to nie wlasciwe ladowanie - ( ladowanie gdy akumulator nie jest calkowicie naladowany tzw. doladowywanie i przez to formatowanie w sposob niewlasciwy akumulatora) akumulator ma byc rozladowany calkowicie a dopiero potem ladowany. Po podlaczeniu akumulatora zapala sie dioda - potem dasnie a nastepnie znowy sie zapala i po zapaleniu nalezy ladowac min 30 minut.

Reply to
zbyszek

Witam mam tez taki ico zauważyłem :

1.Ladowanie accu zasilacz w sieci dioda zapalona po poldłaczenie heli gaśnie aż do stanu naładowania accu.
  1. Po włączeniu TXa gaz na dole dioda power zgaszona zapala sie po przesunieciu gazu full i spowrotem (zapala sie dioda power)
  2. W moim przypadku heli miał tendencje do krecęnia sie w jedna stronę nawet nie pomagalo "przetrymowanie" w srodku nadajnika (środkowy trymerek), ale po zamianie silników miejscami prawy na lewy itd. ustoło to jak ręką odjął, a sam heli lata na jednym ładowaniu accu dłużej i elegancko w zawisie i latanie przód itp. No cóz wiadomo jest to z produkcji w Chinach i tam nie mają czasu na doregulowania. Przy odrobinie pomyślunku małych korektach można z tego zrobić w sumie dobra zabawkę do poczatkowej nauki latania heli szczególnie zimą w mieszkaniu. Do poprawek, które zrobiłem zainspirował mnie filmik nadesłany mi od sprzedawcy tych zabawek w Polsce, na którym widać jak "żółtki" tym lataja po jakimś magazynie czy garażu i to nawet ciekawie i stabilnie. Postanowiłem w myśl hasła: "Polak potrafi !" to podregulowac i moge powiedzieć, że mój też tak lata jak ten na filmie.

Pozdrawiam Zdzislaw

----- Original Message ----- From: "zbyszek" <men snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, December 28, 2005 4:37 PM Subject: Re: Helikopter airlark - problemy

doladowywanie i

------------------------------------------------------------------------ Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: dziennikarzy, webmasterow, specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych, programistow Windows i wielu innych! >>>

Tramp

..nie ma linku, ja filmik otrzymałem od sprzedwcy przed kupnem, podaj priv to Ci wyśle

Pozdrawiam Zdzislaw

----- Original Message ----- From: "maximus" snipped-for-privacy@algrim.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, December 29, 2005 11:59 AM Subject: Re: Helikopter airlark - problemy

[...]

A ja mam pytanie; gdzie mozna takie cos kupic? Allegro przewertowalem i jakos nie widzialem?

Reply to
Doman

a chociażby tutaj

Zdzislaw

----- Original Message ----- From: "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, December 29, 2005 2:31 PM Subject: Re: Helikopter airlark - problemy

---------------------------------------------------------------------- INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>>

Tramp

O znalazlem! ;-)

Doman

Czy ktos ma moze filmik nagrany z wlasnych lotow i moze go wstawic gdzies na serwerek?

Bo jako zabawka to jest to ciekawa pozycja :-)

Reply to
Doman

Witam!

Doman napisal:

widac Junior zamiast spac lata ;o))))))))) Mam jeszcze dluzszy filmik z miedzyladowaniami, jak przerobie na Divx to zapodam.

Reply to
Arcimek

Z moich obserwacji Możliwie szybko podnieść heli na 1 metr. Wtedy lata stabilniej. Unikać gwałtownych ruchów dźwigniami sterowania. Wirnik po złamaniu ;-( można sklejać cyjanopanem (trzyma mocno) Jak złamie się podwozie to cyjanopan sam nie pomoże Jeżeli wyłamie się sytropian trzymający u góry kabinę, można to mocowanie zastapić wykałaczką ;-) Po tym wszystkim jeszcze lata :-) Ja mam radio na 27MHz i mam wrażenie że coś go zakłuca. Czy ma ktoś podobne doświadczenie, ew czy sa heli na inne częstotliwości? Czy ktoś wymieniał akumlator np na mocniejszy? Czy ktoś regulował pozostałe potencjometry poza potencjometrem nr 2 ( od lewej) który służy do stabilizacji ogona?

Reply to
zbyszek

Witam Z bwdenem to najbardziej kojarzy mi się wkład od długopisu :), ale średnica trochę za mała. Ale jak coś dodawć to po obydwu stronach wirnika, żeby wywyażenia nie stracić. Ja skleiłem samym klejem (żelem) + dodatkowa druga warstwa kleju dla wzmocnienia

Reply to
zbyszek

Rada dla początkujących Helikopter moze startować z ręki i ręką można go asekurować, szczególnie gdy "przyklei" się do sufitu

Reply to
men_z

Hehehe, super! Czekam na wieksza porcje! Pani domu dobrze znosi takie wieczorne naloty? :-)

Reply to
Doman

Witam!

Doman napisal:

Wczoraj w poludnie sie zdrzemnalem co nieco... obudzil mnie wiatr targajacy moja resztke wlosow... jak otworzylem oko to sie okazalo ze moja malzonka wlasnorecznie robila zawis nad moja glowa ;o)))))))))))) I nawet nie uszkodzila przy ladowaniu... :o))))))))

Reply to
Arcimek

Witam!

Moze ten artykul bedzie przydatny:

Z prawej strony: Nowosci -> Mini helikopterek

Reply to
Arcimek