Znacie tego mlodzienca?

Roh napisał(a):

Może tak a może mamy do czynienia z godnym następcą Rom3k-a :) Poczekajmy aż kandydat ujawni się oficjalnie.

Pozdro (>@Gmeracz - pogromca kalectw językowych

Reply to
Gmeracz

Użytkownik Gmeracz napisał:

Rom3k, w związku z nowymi szansami jakie daje sponsorowanie rolnictwa przez UE (OCZYWIŚCIE kosztem reszty obywateli), wziął się do tego, na co się był narodził ;) Poza tym, był jednak bardziej oryginalny.

Reply to
A.Grodecki

Roh napisał(a):

...... Jako osoba powszechnie znana z zyczliwosci i wstretu do bocznicy ;-))))) dostaje srednio 2-3 takie posty tygodniowo - to nie zart, to nowe pokolenie, ktore bedzie stawiac domy, budowac mosty i leczyc ludzi.... Poki co czekaja, az ktos nauczy ich podpisywac sie pod listami...

kojot

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Z tym "ktury" już się oswoiłem, "śilniczki" można jeszcze potraktować jako palcówkę, ale "z końś" powaliło mnie na kolana. Trzeba przyznać, że gościu przejął palmę pierszeństwa. A oprócz tego że pisze jak kaleka i się nie podpisuje, to zapewne jest zbulwersowany, że nie wystarczy tego "z końś" ściągnąć za darmo.

Pozdro (>@Gmeracz

Reply to
Gmeracz

Użytkownik Krzysiek " kojot" Choroszko napisał:

Obawiam się, że się mylisz. Te francuskie supermarkety, których już kilka się zawaliło w Polsce ktoś taki musiał zaprojektować. Jakiś duży most rok temu też diabli wzięli... A co do lekarzy - constans = 0

Reply to
A.Grodecki
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Robert 'Heyoan' Gadomski napisał(a):

Robert!

ZAWSZE odpowiadam na maile z takimi prosbami. Jak tylko potrafie, konkretnie, z linkami i odpowiedziami. Co najwyzej mnie nieco dziwi, ze w 90% przypadków nie ma na te odpowiedz reakcji typu dziekuje lub pocaluj mnie w d.....

kojot

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Użytkownik buwi777 napisał:

We Francji też może zacząć nagle dużo padać, ale to ICH problem.

Tylko że one się zawalają i kiedy śniegu nie ma... Poza tym budynek to nie telewizor - ona musi być sprawny (czyli bezpieczny) aż do podjęcia decyzji o rozbiórce. W niektórych starożytnych cywilizacjach, jeśli dom się zawalił, to bez względu na skutki budowniczy płacił za to życiem z mocy prawa.

Reply to
A.Grodecki
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski