Tor modelarski na Siekierkach Wa-wa

Witam, odwiedziłem pierwszy raz w tym roku tor modelarski na Siekierkach i jakież było moje zdziwienie bo okazało się, że tor praktycznie nie jest chyba
używany przez nikogo. Chaszcze są na ok 0,5 metra i nie widać aby ktoś wogóle na nim jeździł. Byłem w sobotę przez prawie trzy godziny w ciągu dnia i ani żywej duszy. Może wszyscy się gdzieś przenieśli, a może poprostu rc samochodowe znowu jest w niszy modelarstwa, a może są wakacji i wszyscy wyjechali.
ps. jak ktoś się wybiera niech zabierze coś do wycinania "chaszczy" bo modelu na prostej przed skocznią nie widać :(
Valdi
On Mon, 02 Jul 2007 11:09:38 +0200, V@ldi wrote:

Pewnie spaliniarze-offroadowcy jezdza w Piasecznie, a elektryczni rajdowcy na Bemowie albo w Klaudynie ;).
Lukasz Spychalski