UWAGA na" modelarza" ze Strzalin

Chcia³em przestrzec kolegów przed "modelarzem" z tej ma³ej miejscowo¶ci.
Zamówi³ u mnie u¿ywany model dwup³ata z wysy³k± za pobraniem. Model ma
ok.170cm i masê ok. 3kg. Po kilku dniach dosta³em telefon z pretensjami co
to za model, jak on wygl±da, kupa z³omu itp. Kolega "modelarz" by³ bardzo
niezadowolony - có¿ zdarza siê. Oczywi¶cie zgodzi³em siê odebraæ model z
powrotem -te¿ za pobraniem. Podobne sytuacje mia³ chyba ka¿dy z modelarzy.
Jakie¿ by³o moje zdziwienie po otwarciu paczki. Zaznaczam, ¿e paczka nie
by³a uszkodzona, wgnieciona itp. Model dwup³atowca o masie ok. 3kg zosta³ do
paczki po prostu wrzucony bez jakiegokolwiek wype³nienia, zabezpieczenia,
usztywnienia. Wszystko co by³o w modelu do przedziurawienia zosta³o
przedziurawione, wszystko co by³o do po³amania zosta³o wy³amane - obraz
nêdzy i rozpaczy. Jeszcze raz ostrzegam przed tym "modelarzem". Kupi od
Ciebie model, obejrzy, zniszczy i ode¶le Ci z powrotem. Mój Jungman (C-104)
przed wysy³k± wygl±da³ tak jak na za³±czonym zdjêciu. Pozdrawiam Andrzej.

Andrzej
Bardzo ładny model ! Jakoś nie widać tam większych zniszczeń . Nie wiem o co gościowi chodziło. Najwyraźniej było to czysto złośliwie !!!
Pozdrawiam ! Tomek.
Reply to
Maveric
NO COMMENT
STARY UMIESZ CZYTAÆ?????
U¿ytkownik "Maveric" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...
Reply to
Tomek Duda - derwu - ! uwaga ! adres antyspamowy !" -
Tomku... Zastanów siê zanim co¶ napiszesz... Koledzie chodzi³o o to, ¿e na zdjêciu nie widaæ ¿adnych wad i kupuj±cy nie mia³ prawa takowych wypominaæ sprzedaj±cemu. A nawet jak kto¶ siê pomyli to nie reaguj tak ostro - mo¿e byæ niemi³o...
Pozdrawiam Maciej Kujawa
Reply to
Maciej Kujawa
Nie no ... nie chcia³em nikogo urazic ani nic w tym stylu, tak jako¶ ;). Sorki Wszystkich urazonych ! U¿ytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cvior2$7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Tomek Duda - derwu - ! uwaga ! adres antyspamowy !" -
Użytkownik Maciej Kujawa napisał:
tylko ze to nie jest fotka w jakim stanie dotarl do klienta tylko w jakim stanie wyslano... ja bym szukal winnych na poczcie i jakiegos ciekawskiego...
Reply to
AlexY
Co do poczty polskiej to jako¶æ wykonywanych przez nich us³ug jest czasami tragiczna :( ..... Zdarzy³o mi sie to po raz pierwwszy, ale wys³a³em 4 rdzenie styro z ok³adkami do pobliskiego miasta 60 km ode mnie, i dotar³o to w stanie TRAGICZNYM ! Wszystko by³o po³amane, nie wspominaj±c jak wygl±da³a paczka ! By³a ca³a "powgniatana" i poklejona firmow± ta¶m± poczty polskiej ... i co w takiej sytuacji ?!
U¿ytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cvl48s$ko8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Tomek Duda - derwu - ! uwaga ! adres antyspamowy !" -
Czesc Ja przy wiekszych przesyłkach wybieram kuriera koszty te same a nawet taniej do tego szybciej i z wiekszym bezpieczenstwem.
Adam Gałat Heli RC
Reply to
adamg
Witam.
Tez możesz się pewnego dnia zdziwić. Korzystam codziennie, wielokrotnie z usług różnych firm kurierskich. Niestety musze stwierdzić, że nie wypadają lepiej od Poczty Polskiej. Tak samo kradną, niszczą i tak samo trudno, lub nawet trudniej odzyskać odszkodowanie. Na poczcie w takim wypadku wystarczy dowód nadania. Firmy kurierskie chcą jeszcze dowodu zakupu, a wartość podana na ubezpieczeniu przesyłki musi być dokładnie zgodna z dowodem zakupu. Jeśli się nie zgadza dostaniesz maksymalnie w zalezności od firmy 100-300 PLN...
Reply to
artmedia2WYTNIJTO
Użytkownik Andrzej napisał:
Wniosek - ne wysyłać delikatnych rzeczy za pobraniem, albo odmawiać zwrotu. Widziały gały co brały.
Reply to
A.Grodecki
NO COMMENT
STARY UMIESZ CZYTAĆ?????
Kolego czytać umiem dobrze , raczej Ty źle mnie zrozumiałeś ! Pozdrawiam ! Tomek.
Reply to
Maveric
Witam !
Dokładnie o to mi chodziło ! :-)
Pozdrawiam ! Tomek.
Reply to
erawisto
Witam.
Z tego co wiem to poczta polska nie realizuje takich przesyłek - patrz niżej:
Wymiary paczek pocztowych: MAKSIMUM Suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Pozdrawiam Paweł

Reply to
Timochenko
Je¿eli model ma sk³adane skrzyd³a to paczka mog³a byæ mniejsza. Poczta realizuje nietypowe rozmiary ale kasuje za to dodatkowo.
Reply to
mRqS