Cięcie laserowe

Poszukuję firmy, która wycięła by mi laserowo elementy ze sklejki i balsy do Pipera. Oczywiscie posiadam plany. Może macie namiary na takie firmy - najchętniej w woj. świętokrzyskim lub małopolskim- ale nie koniecznie. Dzwoniłem do kilku ale wycinają tylko z blachy.

Wojtek

Reply to
Wojtek

ja ciąłem u niego balsę

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik "Wojtek" snipped-for-privacy@awosa.pl napisał w wiadomości news:fp21q0$jn1$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ja polecam firmę Artex (

). Wycinali mi ostatnio wszystkie części do modelu 2.2m, nawet ze sklejki 6 mm. Wszystkie materiały mają na miejscu, a usługi w rozsądnych cenach. Do tego również modelarze, więc wiedzą o co chodzi ;-)

Pozdrowienia, Tomek

Reply to
Vex

przy drodze na Warszawę

Prowadzi to pan, który jest modelarzem, więc się dogadasz bez problemu. Wycinałem tam elementy do Gawrona. Musisz dostarczyć w Corelu w postaci ciągłych linii (a nie pojedynczych odcinków). Chodzi o to, żeby laser wycinał linie w odpowiedniej kolejności.

Jedyna wada, to na mój gust trochę drogo: za żebra do gawrona wyszło coś 130zł. Najwięcej kosztuje "przygotowanie", więc czym mniej desek tym lepiej.

Reply to
LukaszS

Pomyłka: nie żebra, tylko wręgi.

Reply to