Wycinanie laserowe

Witam. Czy w Warszawie jest ktoś kto zajmuje się laserowym wycinaniem elementów ze sklejki, balsy itp - chodzi oczywiście o elementy konstrukcji
modelu.

znam takiego gościa w Trójmieście - służę kontaktem
PMK
Chyba wiem o kogo chodzi ale on może coś zacząć "działać" dopiero po nowym roku ma niestety inne sprawy na głowie

W Poznaniu te jest kto taki. Nie mam bezporedniego namiaru na tego czowieka, ale wiem, e w sklepie z RC w Poznaniu, sprzedawca posiada namiary. Jak potrzebny namiar na sklep, to su pomoc :-).
Pozdrawiam Darek
Irek Sobotka wrote:

Poznań 618774012
--
VSS http://vss.pl - to i tamto...
http://www.copernicus-project.org /

Ja rozumiem, że to jakiś nowy trend, ale może ktoś łaskawie mnie oświeci o jakie miasto mam na przyszłość pytać aby uzyskać informacje odnośnie Wrocławia?
Pozd-ro-mek

sprobuj Breslau
--
Pozdrawiam Norbert

No nie wpadłbym na to że po niemiecku na Warszawę mówi się Poznań...
Pozd-ro-mek

Czlowiek sie uczy cale zycie ;P
--
Pozdrawiam Norbert

:-)) No trochę Cię tu ne było, ale jakie ładne wejście :-)
-- Pozdrawiam Jarosław Manek ----------------- www.lotnictwo.isp.pl

Szczerze, nie rozumiem Ci. A widziae aby kto poda namiary na tak firm w Warszawie? Sdz, e gdyby si tak stao to nikt z Poznaniakw (a przynajmniej ja) nie wczy by si do dyskusji...
Od adnych kilku lat mobilno, jak i rodki cznoci troch si rozwiny i mona duo zaatwi za porednictwem internetu i przesyek.
Zreszt w efekcie autor wtku by zainteresowany namiarami na Pozna, czyli informacja okazaa si uyteczna a ta rozmowa bezprzedmiotowa!
Pozdrawiam Darek EOT

Pozd-ro-mek wrote:

koledzy podawali adres w Gdańsku wiec podałem w Poznaniu, czepisz sie dupereli.
--
VSS http://vss.pl - to i tamto...
http://www.copernicus-project.org /

Przeciez wiadomo ze we Wroclawiu wycinanie laserem robi Contra chociaz nie wiem czy balse ... na pewno plekse z drugiej strony co wszyscy sie tak uczepili tego lasera, a zwykle wycinanie ploterem cnc z glowica frezerska to juz jest 'be'
T.P.

No toś chłopie załapał :-) Póki co, rączek mi nie urwało i potrafię wyciąć to co mi potrzebne z zadawalającą mnie precyzją.
Pozd-ro-mek

Tysz prowda
-- Pozdrawiam Jarosław Manek ----------------- www.lotnictwo.isp.pl

no nie wiem dlaczego mieliscie problemy - nam robia bardzo dobrze wycinamy m.in. precyzyjne ksztaltki ze spienionego pcv. Ale fakt faktem nie narzekaja na brak klientow i podejrzewam ze dla kilku zeberek nie chce im sie piep...yc wiec nawet jak sie dadza przekonac to robia na odwal sie zeby klient wiecej nie wracal i nie zawracal d...y. My jak zlecamy nasze ksztaltki to sa setki jesli nie tysiace powtarzalnych ksztaltow. Podobno tez zalezy gdzie sie sklada zlecenie (t.j. czy na Robotniczej czy tez tam przy Rondzie)

Przydybałem kiedyś gościa pod sklepem Bitwy Warszawskiej. Okazał się właścicielem firmy rekalmowej posiadającej ploter laserowy.
Dane z wizytówki przepisałem do notatnika, a potem moja głupota spowodowała wyfiut i dane uleciały.
Jeśli znajdę wizytówkę, to podam tutaj. Jeśli nie znajdę, to może w sklepie wiedzą o kogo chodzi - gość około 30tki i bieże sporo balsy na firmę.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Znalazłem. Na wszelki wypadek zadzwoniłem, a właściciel P. Paweł Jaguś powiedział "Oczywiście, niech pan podaje. Będzie na miło, jeśli się ktoś do nas zgłosi".
Agencja reklamowo-wydawnicza "Figaro Corporation" ul. Skłodowskiej 5, 08-500 Ryki tel +48 (81) 865 68 25 snipped-for-privacy@pro.onet.pl snipped-for-privacy@sonda.pnet.pl
Ja z ich usług nie korzystałem, a i Ryki to jednak kawałęk drogi, jednak balsę włąsciciel balsę kupował w Warszawie i z rozmowy odnosiłem wrażenie, że jest gotowy wykonywać usługi dla Warszawiaków.
To wszystko co wiem.
Jeśliby kto skorzystał - bardzo proszę o podzielenie się wrażeniami.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Witam wszystkich