A propos tematu - mała kamera.

Witam Jakiś czas temu było zapytanie o małą kamerkę do modelu. Trafiłem ostatnio na nową ofertę: http://www.model-fan.com.pl/index.php?p2467,flycamone
Może się przyda.

ale super!!!. Kupię to. marzy mi sie tez podglad w czasie rzeczywistym ....
pozdr. MD

A może coś takiego ?
http://www.xheli.com/hemiwivica.html
Greg

hmm,... jako ze latam suzymi szybowcami, to moze byscie polecili jakas kamerke z wejsciem composite in, i do tego jakas zewnetrzna kamerke o dobrej jakosci? Chodzi mi o to zeby w kabinie miec kamere-magnetowid, a na zewnatrz, sam sensor z obiektywem wielkosci palca, albo troche wiekszy, tymniemniej przyzwoitej jakosci. A moze jeszcze inaczej, kamerka na USB i do tego laptop w kabinie? Polecicie cos?

Witam, kamery minidv umozliwajace nagrywanie sygnalu video poprzez zlacze av-in (composite) to np. sony hc-42 lub hc-96. Ale musiz sie spieszyc (jesli chcesz nowa), takich kamer jest coraz mniej, teraz jest moda na HD a tam nie uswiadczysz takiej funkcjonalnosci. Oczywiscie mozna kupic za 300-400 zl przenosna nagrywarke video, ktora nagrywa na wbudowany hdd lub karte pamieci, ale nie bedziesz mial takiej jakosci jaka daje np. hc-96.
pozdrawiam,
--
Marek B.

oki, wielkie dzieki za odpowiedz!