Zaproszenie - rozpocz─Öcie sezonu

Uprzejmie informuj─Ö i┼╝ dnia 15. 04. 2007 r. na lotnisku Nowy Targ odb─Ödzie si─Ö uroczyste rozpocz─Öcie sezonu 2007 r. Serdecznie zapraszamy wszystkich pilot├│w
R.C.
Godzina 10-ta 00 na lotnisku uroczysta Msza Swi─Öta rozpoczynaj─ůca sezon lotny, po mszy odprawa na terenie lotniska modelarskiego, i zaraz po rozpocz─Öcie imprezy, i loty a┼╝ do zmroku. Mi─Ödzy lotami ognisko,kie┼ébaska, browarek hmmm... mniam mniam Zapraszamy http://rc-lot-hobby.livenet.pl /

Ôťľ

Mnie si─Ö marzy, ┼╝eby mo┼╝na by┼éo w sklepach modelarskich zakupi─ç flakonik ze specjaln─ů wod─ů ┼Ťwi─Öcon─ů pob┼éogos┼éawion─ů przez Biskupa w intencji modelarskiej. Zapewne bym czu┼é si─Ö bezpieczniej w powietrzu, uprzednio skrapiaj─ůc model i aparatur─Ö czym┼Ť takim. A mo┼╝e jest jaka┼Ť firma co sprzedaje np. aparatury i modele po po┼Ťwi─Öceniu przez w┼éa┼Ťciwego duchownego?
pozdrawiam, qrdl
Add pictures here
Ôťľ

ci si─Ö wydaje jest dowcipny i ┼Ťmieszny.A jak chcesz czu─ç sie bezpiecznie to naucz si─Ö lata─ç !!! Msza jest organizowana przez Aeroklub na kt├│r─ů przychodz─ů cz┼éonkowie wszystkich sekcji i ich rodziny. Jest to tradycja wieloletnia. Nie wysilaj si─Ö bo na krety┼äskie posty ju┼╝ nie b─Öd─Ö odpowiada┼é

Ôťľ

W obecnych czasach s┼éyszy si─Ö o ┼Ťwi─Öceniu samochod├│w, r├│┼╝nego rodzaju sprz─Öt├│w, a nawet - o ile mnie pami─Ö─ç nie myli - by┼é we Wroc┼éawiu przypadek po┼Ťwicenia schod├│w ruchomych w domu handlowym, tak wi─Öc ┼Ťwi─Öcenie modeli czy te┼╝ aparatur nie by┼éoby niczym bulwersuj─ůcym. To co mi si─Ö wydaje to w sumie moja sprawa, a przy Twoim podej┼Ťciu do - podkre┼Ťlam - wg Ciebie drwi─ůcych wypowiedzi, to powinno si─Ö chyba spali─ç du┼╝─ů cz─Ö┼Ť─ç literatury ┼Ťwiatowej, vide J. Hasek i jego "Przygody dobrego wojaka Szwejka..." gdzie wyt─Öpuje przezabawna posta─ç feldkurata Katza. Proponuj─Ö, o ile jeszcze tego nie czyta┼ée┼Ť, ┼╝eby┼Ť w ┼╝yciu nie otwiera┼é tej ksi─ů┼╝ki i zabroni┼é jej czyta─ç dziatwie, poniewa┼╝ Twoja wra┼╝liwo┼Ť─ç mo┼╝e zosta─ç wystawiona na wielk─ů pr├│b─Ö tolerancji i bez spalenia tego dzia┼éa literatury ┼Ťwiatowej na grillu pewnie si─Ö nie obejdzie. Ubolewam, ┼╝e niestety obca Ci jest zasada "zwalczania z┼éa dobrem, nienawi┼Ťci mi┼éo┼Ťci─ů"... Druga sprawa, kt├│ra mi si─Ö niestety nie wydaje, to Twoje oble┼╝ywe odzywki pod moim adresem, "sagan", "krety┼äskie posty" zapewne pisane przez kretyna, czyli mnie, tak? I Ty, tak wra┼╝liwy chrze┼Ťcijanin pozwalasz sobie na tak─ů nienawi┼Ť─ç w stosunku do innego cz┼éowieka, kt├│ry mo┼╝e drwi, mo┼╝e naiwnie pyta, a mo┼╝e b┼é─ůdzi?!?! Nie.... on od razu drwi, a to trzeba agresywnie potraktowa─ç, prawda? Inna opcja nie wchodzi w gr─Ö. Sk─ůd w tobie tyle jadu.... proponuj─Ö g┼é─Öboki namys┼é w ┼Ťwiatecznym okresie, bo samo chodznie na msze niekoniecznie daje w┼éa┼Ťciwy efekt.
pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö weso┼éych ┼Üwi─ůt, qrdl
Add pictures here
Ôťľ

krytykowania innych os├│b. Ty mo┼╝esz zadrwi─ç, i usprawiedliwiasz to tym ┼╝e naiwnie pytasz, mo┼╝e b┼é─ůdzisz. Kto┼Ť Ci odpowie ura┼╝ony, mo┼╝e do┼Ťc ostro, ┼╝─ůdasz przeprosin,(to jest wporz─ůdku ?) Wyci─ůgasz Szwejka, jakie┼Ť przyk┼éady, kolego to nie jest dzia┼é literatury, to modelarski dzia┼é, tu si─Ö pomaga innym niedo┼Ťwiadczonym osobom, tu mo┼╝na wymienia─ç do┼Ťwiadczenia, zamieszcza─ç informacje, o jak napisa┼é Robert imprezach, i innych wydarzeniach modelarskich, kt├│re ciesz─ů, w kt├│rych podaje sie rado┼Ť─ç swojej pasji. W info Roberta by┼éa podana Msza, ale te┼╝ inne punkty programu imprezy. Na msze p├│jdzie kto b─Ödzie chcia┼é i tyle. Zajmijmy si─Ö modelarstwem, cieszmy si─Ö z tego ┼╝e jeszcze kto┼Ť co┼Ť organizuje i dzieli si─Ö tym z innymi, bo gdyby nie oni, to tu by┼éyby tylko obelgi, wyzwiska po prostu masakra. Panowie pragn─Ö ┼╝eby tu by┼éa grupa na kt├│rej nie obra┼╝amy si─Ö,gdzie b─Ödzie t─Ötni┼éo ┼╝ycie modelarskie RC, ku popularyzacji naszego HOBBY Pozdrawiam Jaro

Ôťľ
Jaro napisał(a):

To typowo poslkie zachowanie.Roh mnie ocenia jako cz┼éowieka i modelarza. a ja si─Ö pytam kto mu da┼é do tego prawo? Sam robi b┼é─Ödy ortograficzne. Zostaw mnie Roh w spokoju. Napij si─Ö piwa i nie r├│b awantury. Nie pisa┼éem do Ciebie wi─Öc milcz prostaku.Zareagowa┼éem dopiero wtedy jak mnie oczerni┼ée┼Ť. Jeste┼Ť palantem !!!!!!
Add pictures here
Ôťľ
plus napisa│(a): ...... Jeste palantem !!!!!!
Jak piszesz takie rzeczy, to miej odwagŕ sie podpisaŠ... albo odpuŠ...
PS. Gratulujŕ kolegom Âwi▒tecznego nastroju... prawie wszystkim pisz▒cym w dniu dzisiejszym :-(
-- Krzysiek "kojot" Choroszko www.pretor.pl/lotnisko
Add pictures here
Ôťľ
Krzysiek "kojot: Choroszko napisał(a):

Niuniu┼Ť oplujesz mnie za brak podpisu? A mo┼╝e nazwiesz mnie podobnie jak Roh? Daj sobie spok├│j.Pouczaj swoj─ů rodzin─Ö.
Add pictures here
Ôťľ
plus napisa│(a): ......

Panie Ryszardzie Witkowski, po co mam pisaŠ rzeczy oczywiste :-))
PluŠ?? Szkoda :-))
-- pozdrawiam ironicznie,
kojot
Add pictures here
Ôťľ

A i owszem ! Ale sk─ůd si─Ö tak znasz na palantach ?? Jaki┼Ť palant-licencjat ?
Add pictures here
Ôťľ
Roh napisał(a):

Nie znam się niestety. Ale poczytałem stronę IPNu.
Add pictures here
Ôťľ

Panie Jaro, nie b─Öd─Ö si─Ö licytowa┼é, ale prosz─Ö mi powiedzie─ç ile Pan jest czasu na prlecu i w ilu tematach Pan pom├│g┼é... Google do grup usenetowych na has┼éo "Jaro" (dla precla) s─ů wyj─ůtkowo pow┼Ťci─ůgliwe. Je┼Ťli ┼║le szuka┼éem, to z g├│ry przepraszam. Ja wielokrotnie prosi┼éem o pomoc i j─ů uzyskiwa┼éem, st─ůd moja szczera wdzi─Öczno┼Ť─ç dla os├│b tworz─ůcych t─Ö grup─Ö. Sam tak┼╝e stara┼éem si─Ö pomaga─ç w miar─Ö moich skromnych mo┼╝liwo┼Ťci. Zreszt─ů ca┼é─ů moj─ů modelarsk─ů histori─Ö mo┼╝na wyczyta─ç z archiwum tej grupy. Po drugie nie "┼╝─ůda┼éem" przeprosin, prosz─Ö mi znale┼║─ç cho─ç jedno s┼éowo "┼╝─ůdam" w moich listach, bardzo prosz─Ö czyta─ç ze zrozumieniem.

Te┼╝ tego pragn─Ö, ale - Pan wybaczy, ┼╝e znowu odwo┼éam si─Ö do dziedzictwa kultury - gniew jest afektem, kt├│ry powoduje, ┼╝e przestajemy by─ç ludzmi - nie napisz─Ö kto tak twierdzi┼é, bo by┼éoby to jeszcze bardziej gorsz─ůce od Szwejka, bo jaki┼╝ modelarz ┼Ťmia┼éby pisa─ç o staro┼╝ytno┼Ťci na grupie hobbistycznej :-). Tak wi─Öc uwa┼╝am za niestosowne pisanie post├│w w stanie wzburzenia, gniewu. Prosz─Ö mi r├│wnie┼╝ wybaczy─ç, ┼╝e dalej si─Ö b─Öd─Ö odwo┼éywa┼é do r├│┼╝nych pozamodelarskich spraw... dlaczego? Bo w moich oczach, mo┼╝e na dzi┼Ť dzie┼ä b┼é─Ödnie to widz─Ö, TA grupa nie jest TYLKO infolini─ů gdzie si─Ö jedynie rzuca bezosobowo pytanie i czeka na odpowied┼║ w formie przepisu na pieczenie ciasta.
pozdrawiam, qrdl
Add pictures here
Ôťľ

jak

sezon

ze

duchownego?
To typowy polski ktaolik.Najpierw si─Ö modli a p├│┼║niej zionie jadem. Zachowaj sobie t─ů swoj─ů religijno┼Ť─ç na niedziel─Ö i nie obno┼Ť si─Ö z ni─ů. Lotnisko to niej est miejsce na te sprawy.To w niedziel─Ö z moherowym berecikiem na g┼éowie le─ç i padaj na kolana.Tu jest grupa modelarzy.

Ôťľ
Mariusz Wrona pisze:

A niby dlaczego? To wolny kraj, ze swobod─ů wyzna┼ä/praktyk religijnych.

Oczywi┼Ťcie, ┼╝e jest. Jak ka┼╝de inne miejsce.

No w┼éa┼Ťnie. A nie "modelarzy-wojuj─ůcych-ateist├│w".
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
qrdl pisze:

No. I z kiełbaskami. To normalny skandal, przecież to wyklucza z grona modelarzy wszystkich wegetarian!! Że o 'browarku' nie wspomnę, a na to paragrafy można znaleźć...
Mumin w oparach absurdu. Ps. Naprawd─Ö uwa┼╝acie, ┼╝e informacj─Ö o mszy powinien zatai─ç?
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
Ôťľ
Michał Mierzwa napisał(a):

Ty te┼╝ przesadzi┼ée┼Ť z t─ů wolno┼Ťci─ů. M├│dl si─Ö 24 godziny na dob─Ö jak chcesz.Twoja prywatna sprawa. Ale nie podawaj takich idiotycznych argument├│w.┼Ürodowiska wszystkie ju┼╝ s─ů sk┼é├│cone.Przed chwil─ů by┼é komunikat, ┼╝e wzi─Öli si─Ö za naukowc├│w.Czy ma by─ç totalna wojna wszystkich ze wszystkimi? Mo┼╝e troch─Ö mniej jadu a wi─Öcej zdrowego rozs─ůdku? Mo┼╝e wys┼éa─ç Ci kilka maili, kt├│re kiedy┼Ť pope┼éni┼ée┼Ť? Niezbyt dobrze ┼Ťwiadcz─ů o Tobie.Jak wida─ç modlenie Ci nic a nic nie pomog┼éo.
Add pictures here
Ôťľ
w wiadomo┼Ťci

Nie. Uwa┼╝am jednak, ┼╝e list by┼é ┼║le sformu┼éowany. Informacja o mszy powinna by─ç w kontek┼Ťcie uroczysto┼Ťci otwarcia sezonu w aeroklubie dla r├│┼╝nych ┼Ťrodowisk zwi─ůzanych z aeroklubem, w tym modelarzy rc. Przyznacie chyba, ┼╝e msza polowa TYLKO dla modelarzy rc ociera si─Ö o absurd, a tak "Zaproszenie" mo┼╝na odczyta─ç, bo nie ma tam ani s┼éowa o aeroklubie czy innych ┼Ťrodowiskach ni┼╝ modelarze. Natomiast niesmaczne jest wyzywanie kogo┼Ť ze wzgl─Ödu na w┼éasny brak precyzji, co zrobi┼é pan Robert Sz. w nast─Öpnym swoim li┼Ťcie w stosunku do mojej skromnej osoby. Chrze┼Ťcijanin na jego miejscu pewnie by przeprosi┼é. Dodam, ┼╝e ja nikomu nie zabraniam zam├│wienia nawet szamana z Polinezji na rozpocz─Öcie sezonu modelarskiego, prosz─Ö jednak nie odmawia─ç mi prawa do ironii, kt├│ra wynika z mojego subiektywnego odczucia absurdalno┼Ťci takiego przedsi─Öwzi─Öcia. Precyzyjnie m├│wi─ůc, nie ironizuj─Ö niczyich przekona┼ä religijnych, jednak uwa┼╝am, ┼╝e manifestowanie ich w pewnych okoliczno┼Ťciach nara┼╝a owych wyznawc├│w i ich pasterzy na ironi─Ö, takim w┼éa┼Ťnie nieadekwatnym do powagi wiary jest, czy te┼╝ by┼éaby, dedykowana msza polowa dla modealrzy rc przed rozpocz─Öciem sezonu.
pozdrawiam, qrdl
Add pictures here
Ôťľ
qrdl napisał(a):

Noc doda─ç nic uj─ů─ç.Moherowe berety dzia┼éaj─ů.Tak wygl─ůda chrze┼Ťcija┼äskie modelarstwo.
Add pictures here
Ôťľ

ze
A moze tak od razu zamiast wody swiecic paliwo do modeli.
Add pictures here
Ôťľ