Któryczołg RC firmy Heng Long wybrać?

Hej.
Chcę kupić czołg RC z proporcjonalnym sterowaniem i nie-gumowymi gąsienicami. Jest kila modeli firmy Heng Long za ok 290zł.
Czy ktoś bawił się którymś? Zależy mi głównie na tym, żeby dobrze zachowywał się w "trudnym terenie", tzn: - przy zawracaniu w miejscu na włochatym dywanie, żeby nie spadały gąsienice (miałem taki z gumowymi gąsienicami, to spadały za każdym razem). - żeby wjeżdzał na wysobie przeszkody, itp.
Do wyboru mam: 1. Pantera lub Tygrys - wygląda, że ma mały "kąt natarcia", za to gąsienice są szerokie i dobrze przylegają 2. M41 Bulldog - większy "kąt natarcia", ale wąskie gąsienice i odstają wyraźnie jak się czołg podniesie. Czy komuś może spadały? Dodatkowo tylko 5 kół jezdnych, więc wygląda bardzo zabawkowo. 3. M26 Snow Leopard - większy "kąt natarcia" niż Pantera, ale gąsienice wyglądają podobnie jak w M41. Zaleta, że 6 kół jezdnych.
Czy ktoś ma któryś z powyższych i może opisać doświadczenia?
Dzięki. Stjopa.