Nieznany model szybowca-j.niemiecki potrzebny

Witam wszystkich pozytywnie zakręconych. Wpadł mi w ręce rysunek techniczny - plan modelu szybowca w języku niemieckim, niestety nie znam niemieckiego. Może ktoś z was zetknął się z nazwą Nurflugel=Segelflugmodell "Silbermowe"- We 366 von Helmut Wechler, nazwa firmy która go zrobiła to chyba VERLAG MORITZ SCHAFER, LEIPZIG C1, jest tam tez jakaś cena równa 1.-RM. Co to za waluta? Ile dalibyście za taki rarytas, może jest ktoś chętny. Pozdrawiam Jacek - glajt 800 "Taki jeden z innej grupy" :)

Reply to
glajt800

No filologiem coprwda nie jestem, ale szprechać muszę na codzień ;-) Muszę jednak powiedzieć, że koledzy mnie tu znakomicie wyręczyli - oprócz drobnych błędów pisowni - "perfekt"! Tak by i niemiec powiedział :-))

Pozdrówka Piotr

PS. Ciekawe jaki przelicznik by zastosować 1 RM = ? EUR?? :-)

Piotrp_de

Hej. Chyba co niektórzy źle mnie zrozumieli, nie mam modelu tylko sam rysunek z niewielką książeczką, model musicie sobie zrobic sam właśnie na podstawie tego rysunku. Czy moze jest ktoś chętny, szkoda mi to wyrzucić. Pozdrawiam Jacek

Reply to
glajt800