Nieznany model szybowca-j.niemiecki potrzebny

Witam wszystkich pozytywnie zakręconych. Wpadł mi w ręce rysunek techniczny -
plan modelu szybowca w języku niemieckim, niestety nie znam niemieckiego. Może
ktoś z was zetknął się z nazwą Nurflugel=Segelflugmodell "Silbermowe"- We 366
von Helmut Wechler, nazwa firmy która go zrobiła to chyba VERLAG MORITZ SCHAFER,
LEIPZIG C1, jest tam tez jakaś cena równa 1.-RM. Co to za waluta? Ile dalibyście
za taki rarytas, może jest ktoś chętny.
Pozdrawiam
Jacek - glajt 800 "Taki jeden z innej grupy" :)
Reply to
glajt800
U¿ytkownik glajt800 snipped-for-privacy@op.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
cze¶æ!
ReichMark
Reply to
Renart F.
szybowiec- latajace skrzydlo- srebrna mewa?
- We 366
nazwa firmy z lipska
tak jak napisal kolega
moze PiotrP cos dopisze, on jest fachowcem jesli chodzi o ten jezyk ;-D

Reply to
tomla
No filologiem coprwda nie jestem, ale szprechać muszę na codzień ;-) Muszę jednak powiedzieć, że koledzy mnie tu znakomicie wyręczyli - oprócz drobnych błędów pisowni - "perfekt"! Tak by i niemiec powiedział :-))
Pozdrówka Piotr
PS. Ciekawe jaki przelicznik by zastosować 1 RM = ? EUR?? :-)
Piotrp_de
Hej. Chyba co niektórzy źle mnie zrozumieli, nie mam modelu tylko sam rysunek z niewielką książeczką, model musicie sobie zrobic sam właśnie na podstawie tego rysunku. Czy moze jest ktoś chętny, szkoda mi to wyrzucić. Pozdrawiam Jacek
Reply to
glajt800