[S]Sprzedam Przepiękny model szybowca Discus 2 rozp 3m

Do sprzedania przepiękny model szybowca Discus 2 o rozpietości 3m firmy
Topmodel z Czech.Model posiada chowane podwozie;hamulce,wyczep do
holowania,lotki,SW,SK.Model jest używany ale ma znikome ślady
używania.Wspaniale się prezentuje i lata.Zamontowane wszystkie
serwa,wkładasz tylko odbiornik i akku i latasz.Sprzedaję tylko ze względu na
kupno większego modelu.Licytacji podlega tylko sam model bez boxu
zależy mi na szybkiej sprzedaży więc mogę aukcję zakończyć szybciej
link do aukcji
jest to żadna chińska robota !!!! chociaż do chińczyków nic nie mam
Reply to
modelpiotrek