Farba Metaliczna finał [plastik]

Otóż po wielu bojach (okolo 8 buteleczek farm metalicznych) odnalazłem specyfik dający wygląd taki jak trzeba. Otoz pasta metalizujaca czeskiej firmy agama wygrywa konkurs na najbardziej metalowy wygląd pomalowaneg powierzchni. Naklada sie to i potem poleruje. Uwaga - woda sie tego nie ima - wiec "wash" na tym trzeba robic akrylami rozcienczonymi rozpuszczalikiem. (Rozpuszczalnik Tamiya, nie wiem jak inne ale podobno to sie da czyms zmywac wiec uwaga)

Poza tym to zakupilem 'super silver' vallejo - akryl alkoholowy (straasznie drogi - 22zł) i rowniez wyglada to bardzo bardzo dobrze. Na tyle dobrze ze wlasnie tej farbki uzylem do wymalowania reflektorka w srodku i uwazam ze wyglada to rownie dobrze jak wyklejony folia aluminiowa.

Co ciekawe zwykle akryle metaliczne Vallejo (tzn nie alkoholowe) dla mnie wygladaja bardzo kiepsko. Gorzej nawet niz np. metaliczne farby Tamiya.

Pozdrawiam Maciek

Reply to
Maciek