Re: [plastik] Cisza jak po smierci organisty

Czesc !
Fw 190A 1/48 na warsztacie. Produkcja Dragona, czyli szpachlowanie, piłowanie itp :)
Pozdrawiam Bartek
archiwum i przeszukiwanie newsów

Jestem nowy (na tym forum jak i w branzy). Robie w tej chwili mala dioramke (1/72) z Matilda (ESCI) i boforsem+ciagnik (Airfix) jako tlo. Jestem troche rozczarowany ta Matilda. 2 Revelle, ktore do tej pory zrobilem byly o niebo przyjemniejsze w montazu. Pozdrawiam Cretu

boforsem+ciagnik
do
No ja zapomnialem dodac, ze w panzerwaffe tez majstruje dioramke. Poczatkowo miala byc chalupka na skrzyzowaniu w jakiejs wiosce, ale chalupka sie okazala dworkiem i poszla na szafe a ja zainspirowany pewnym zdjeciem zaadoptowalem modele do dioramki gorskiej, mam juz forme ze styropianu i teraz planuje rzezbic cosik cekolem. Oczywiscie jakby nie moglo byc inaczej przedstawiam historie alternatywna, czyli wszedzie Niemcy gora :-))))
-- pozdrawiam Radek Baprawski GG: 2090315

Kolejny krok do wykończenia fińskiego KW-1 m1942 - rodzinka wyjechała;-)) pozdr Sławek

Witam, urlop i wakacje, ale pak40+estonische/lettische grenadieren zbliża sie powoli, powoli ku końcowi [mojego lub jej :)) ], pozdr Grześ

Cześć
Buduje, a raczej próbuję budować Ta-152. Niestety utknołem z wyglądem wnętrza komory silnikowej. Nie wiem czy iść na żywioł i coś lekko powymyślać czy szukać dalej fotek. W między czasie ucze się latać [RC - taki sezon], narazie zaliczyłem piekny korkociąg [ z 50m - szybowiec przeżył, chyba CUD] i kilka udanych lotów. Do tego Ta -152 chciałem sobie kupić książke z kalkami z Kagero- niestety zapas wyczerpany:((. Poza tymi cudami przymierzam się do serii jetów w polskim lotnictwie. Na tapecie mig 15 i 19.
Pozdrawiam Adam Krzowski
BTW - Jest jakiś JAK -23 w 1:48 ??.
Na tapecie mig 15 i 19.
Czesc !
"15" Tamyi czy Trumpetera ?
Pozdrawiam Bartek
archiwum i przeszukiwanie newsów
wiadomości

Cześć
mig 15 trampka - ponoć lepiej leży w planach- niestety mam plany tylko w 1:72 (seria "Pod Lupą" nr 4) wiec wierze na słowo:)). Modelik ma rownież troszke lepsze jakościowo detale. Nie wiem czy tego miga nie rozbiore do rosołu.
Pozdrawiam Adam
Radek Baprawski wrote:
zapytuje Was jak sie

Uh, mecze swoja pierwsza rure - F-86 z Aca (w 48). I idzie mi toooo poooowooooliiii........
Ale jeszcze sie zemszcze;)
Pzdr, Pavvel
--
"Bite my shiney metal ass!" - Bender Bending Rodriquez "Futurama"(C)

e-mail: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
P-51 "Dziubka" TAM - idzie opornie, źle przymaskowałem i malowanko do poprawki FW długaśny TAM z bebechami Airesa - idzie fajnie bo uwielbiam dłubanie w drobiazgach ale jak się znam to pewnie wcześniej cosik innego stanie na kółkach (ale co??) :-))) pozdrawiam Irek Misiak

u mnie w budowie kilka typowych dla mnie Spitfire'ow :-))
FW 190 a1 Sword - piluje i piluje i nawet po 3 piwach dalej to nie wyglada dobrze choc przypomina juz samolot Fw 190 A3 1:48 Tamiya, tu bez piwa wszystko jest piekne, mam narazie kokpit i kadlub Fw 190 A9 Dragon 1:48 - Wymiekam, szpachluje i szpachluje, kto wymyslil taki podzial plat - oslona silnika???? Kadlub + kokpit... Fw 190 A9 1:72 Revell - pora wypolerowac i zabrac sie za dorabianie wentylatorka oraz pilowanie smigla (ze tez cholera sobie A9 wymyslilem w "siedemdziesiatce dwojce" :-) bez piwa nie podchodze :-))) Fw 190 D9 1:48 Tamiya, pol kilo zywicy i blaszek, pocialem i teraz pocieniam wmawiajac sobie ze dobrze robie. Coraz bardziej sie rozpedzam! Zaraz wytne pokrywe luku tylnego kolka! Fw 190 D9 dragon - Paaasy, nie chce mi sie pomalowac pasow. Kadlub + kokpit. Ale mam wybrane fajne malowanie z JG 301! Dora - układanka! Fw 190 D13 - Academy 1:72, dorobilem przedział radia, MW 50, wnetrze kadluba, pocialem i mi cisnienie spadlo jak zabralem sie za dorabianie reszty detali. Pora upchnac jakos w srodku silniczek. Pierwsza dora z poprawnym centroplatem. Model na dlugie zimowe wieczory! Acha, malowanie ofkors Franz Goetz. Kto ma racje? Walkaround? JAPO? Skad wziac ksiażkę Crandalla??? :-))) Szalenstwo! fW 190 d15 - Model mariaż. Pół dragon, pół revell. Skala 1:72. Kombinuje jak by ja tu pomalowac? Oj sam sie boje co mi na mysl wpadnie! Mam ochote na cos naprawde "wystrzelonego w kosmos"...
z innej beczki - Ju 87 R2 Stuka - jakos nie moge sie zmusic by w koncy zamocowac mu klapy i wyszpachlowac kadlub. Fujimi 1:72 mocno poprawiona + rozne dodatki :-)
Bf 109 G2 / G4, juz prawie gotowe! Oba gucie z jednej eskadry, maszyny z jednej Rotte (pary). Prawie takie same a jakze rozne! Etap weatheringu. Moze cos z tego bedzie calkiem ciekawego? Acha - Academy 1:72 tyle ze troszke poprawione
Bf 109 G6AS 1:48 Revell - cholerna szpachlowka sie "powciagala"... :-( nic by w tym nie bylo takiego, gdyby nie fakt ze to miejsce na placie, pod dorabianymi babelkami na mniejsze kola. A model pomalowalem.... :-(
jak widac pare modeli jest, do tego delikatnie sie przymierzam do Ju 88 C6 Dragona 1:48 oraz mojej perełki Bf 110 G4 Italeri (blaszka, zywica, duperele)... Mam nadzieje ze na jesien wiekszosc bedzie gotowa...

wieeeele
a co ja mowilem? co mowilem.... ? :-)
pozdrawiam znad pylu polistyrenu KP

10 Fok ?!
Szaleństwo..... ;))
Pozdrawiam Bartek
archiwum i przeszukiwanie newsów
I my witamy kolegę!

Lepiej przy mnie nic nie mów o kuchniach - mam remont mojego stanowiska pracy. I to właśnie wtedy, gdy temperatura na dworzu opadła do zdatnego do modelarstwa poziomu :-( A w planach sporo: Bf-109 K-4 "Revell" na dioramę w 1/72 Ki-61 Kai Hei "Fine Molds" 1/72 A6M2 Zero 22 "Hasegawa" 1/72

No właśnie - ktoś Cię musiał oszukać. Emil "Hasegawy" nadaje się tylko na magazyn części zamiennych do Dory "Sworda". Pluń na niego, odłóż do pudła, kup "Tamiye" i zacznij żyć pełnią modelarskiej przyjemności
Hauptmann

wieeeele
no tym kims bylem ja sam, ja sam dalem sie zmolestowac wbrew ostrzezeniom i teraz go....
... maluje go teraz :-) i malowanie idzie o wiele lepiej niz lepienie.
-- pozdrawiam Radek Baprawski GG: 2090315
Witam!

Ładny modelik. Ale co będzie przy np. "Soleil Royale"? Czekamy na zdjęcia w galerii

To ta fregata tak przeszkadzała w czerwcu? Wstyd. BTW: wrzesień to piękny miesiąc - wykańczaj studentów, wykańczaj studentów, wykańczaj jeszcze więcej studentów :-)
Pozdrawiam
Hauptmann (sfrustrowany wizją września asystent)

F4F Wildcat. Tamiya 1:48. ywice airesa - skadane skrzydo i otwarte komory uzbrojenia w drugim, + zoom Eduarda. + aerograf pierwszy raz. Zywice te pierwszy raz.
Mam wraenie, e przesadziem... :) Lestat
--

DARTS: http://l.pl/lestat /
gg 281147

Nie taki diabeł straszny jak go malują (aerografem). Żywice też nie są takie potworne, a efekt rewelacyjny. Powodzenia
Pozdrawiam
Hauptmann

ubliżając nikomu....nuda
Co tam sie dzieje w Waszych piwniczkach warsztacikach

Łazienkach ? Ha ha ha , no na klejenie nad wanną nie wpadłem , ale do rzeczy - tak dla czystego relaksu kleję Stuga IV z Italerki, zupełnie OOTB, może wepchnę go na jakąś dioramkę razem z poprzednio zrobionym Shermanem HVSS (Fotki posłane do PWM blisko miesiąc temu :[ ) Właściwie trenuję na nim ruchy nadgarstka...uzbrojonego w Azteca. Ale człowiek chce żeby nawet te modele treningowe wyglądały jak najlepiej.
W kolejności czeka mnie...przeprowadzka
Pozdrawiam - Grzegorz/Toruń.

Cześć!

Tiaa, w sumie też jestem nowy chociaż kilka razy już zdażyło mi się zabrać głos. Kuchnie okupuje Tamyjowski M4 Sherman przerabiany na polskiego Shermana III przy użyciu wielkich ilości żywicy, blachy, pojemników po margarynie i rad Piotra Spalińskiego. W dodatku wczoraj przeczytałem o M4A2 z Academy który ma wyjść w przyszłym roku. No cóż niecierpliwi piłują - chyba żaden z "lotników" nie widział takiej ilości szpachli. Spore wiadro już zeszło. W gablotce natomiast czeka na pomalowanie Crusader mk II z Italeri. Podsumowując cisza, bo szlifowanie nie jest hałaśliwe ale jak już skończę to wszyscy usłyszą bruum, bruum, klek, klek, klek :)
Pozdrawiam, Piotrek