Czy ktos kupuje w Towerhobbies.com ?

Witam,
Moze ktos z Was ma doswiadczenia w tej materii lub zamawia, to zawsze
przesylka by wyszla o polowe taniej... ;)
Chcialbym kupic troche drobnych akcesoriow na th, ale nie mam doswiadczen co
i jak z clem i innymi oplatami...
Moze zlozymy jakies wspolne zamowienie i bedzie najtaniej ?;)
Reply to
yahu
U¿ytkownik "yahu" napisa³ w wiadomo¶ci.......
Witaj bracie jednosladowy,
Z TH jest tak (ostatanio duzo sciagam dla kolegi czesci do samochodow, to mam przecwiczone pewnie z 6 razy w tym roku).
a) na 6 paczek raz zaplacielem VAT mimo, ze wszystkie przesylki ida poczta lotnicza (szybsza). b) zatrzymana zostala nie najdrozsza paczka, ale .... najwieksza (gabarytowo) c) paczki byly zwykle 100-250$ d) paczki dochodza po ok 8-10 dni (air mail)
Tak wiec ze wzgledu na ryzyko VAT IMO nie warto laczyc zamowien. Takze koszt przesylki nieco wzrasta wraz z kolejnymi artykulami w koszyku.
Polecam TH - teraz np. jest rabat na zamowienia pow 150$ + 20-50$ znizki na nastepne zakupy przy zakupie niektorych artykulow - szybko, sprawnie i taniej niz u nas. Nawet jak sie zaplaci VAT, to ciagle sie oplaca. Ciekawostka - 5 smigiel APC do elektrykow oplaca sie juz sciagnac z TH niz kupowac w Warszawie w sklepie. Szkoda tylko, ze 90% modeli nie jest wysylane poza USA i Kanade ze wzgledu na rozmiary paczki.
Jak celnicy zatrzymaja paczke, nalezy pojechac do ich urzedu na Sluzewcu, odzalowac 2h czasu i w miare bezbolesnie odbiera sie paczke (celnik robi za odbiorce cala papierologie).
Reply to
kojot
Ano witam jednoslada :-)
Tez tak mi sie wydaje ;)
Ok skoro masz takie z nimi doswiadczenia to juz zamawiam ;-) Dzieki za pomoc.
Reply to
yahu
Czekam na relcję. Bo ja się jeszcze boję ściągać z TH, właśnie ze względu na cło.
Reply to
Boogie