czy ktos zamawial w ttowerhobbies?

jak to jest z clem - chce zamowic w ttowerhobbies samolot (R/C Airplane
Kits- 135$ ) i silnik za 115$ = przesylka wyniesie ok 30$ ale jak jest z
clem ?
czy kos zamawial w w.w. sklepie ?
Reply to
PIOTR_P
Witam. Zamawiałem kilka razy. Były to kwoty ok 100$. Nigdy nie płaciłem cła. Wypełniałem na ich stronie zakładkę "gift". Daje to większe szanse na uniknięcie podatku. Przynajmniej oni sami tak o tym piszą. Andrzej P
Reply to
Andrzej Popów
Ostatnio zamawiałem silnik i parę drobiazgów. Łącznie 220$. Cła nie było. Kolega zamawiał silnik za 70$ - dowalili cło.
Krótko mówiąc: loteria.
pozdrówka
mRqS
-=RC Latające=-