mieszadło

Witam

Czy na ktoś rysunki wykonawcze do mieszdła szybkoobrotowego o mocy ok 1kW 700 obr/nim mieszane medium to polielektrolit - nie dysponuję jego parametrani (gęstość nieznacznie wieksza od wody lepkośc ok 2 razy większa od H2O) Chodzi mi głównie o kształt łopatek - jaki Profil?

Z góry dziękuje

Grzecho

Reply to
Grzegorz Żurek

Witam! Jest taka książka - Fryderyk Stręk - Miesznie, mieszalniki, mieszadła Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej Gdula

KA

KA snipped-for-privacy@b.c napisał(a):

Dzięki za:

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Żurek

KA snipped-for-privacy@b.c napisał(a):

Witam!

Nie wiem czy dobrze szukałem ale na powyższej stronie nie znalazłem rysunków wykonawczych elemętów mieszających.

Pozdrawiam

G.

Reply to
Grzegorz Żurek