Płaskowniki węglowe.

Witam!
Czy w polce można gdzieś kupić płaskowniki węglowe 3 x (0.8 - 1 mm), 6 x
(0.8 - 1 mm) ?
Ew. gdzie w Niemczech (Internet) można kupić takie coś ?
Pozdrawiam
Marek
***
*
**
Reply to
Marek - Yak
Cześć,
mnie wpada do głowy jedynie:
na stronę 32. Ale to już Szwajcarja (czy to jeszcze w Europie??) ;-)
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
W Kalpolu a przynajmniej w oddziale w Krakowie na Dwernickiego jest spory wybor zarowno plaskownikow jak i kwadratowych profili zamknietych. Najmniejsze weglowe plaskowniczki jakie widzialem to 0,8 ( 1 )mm / 3mm/1000mm Pozdrawiam
Reply to
Rapier
Tak, sprzedają w detalu.
@Rapier
Czy jast o tej firmie jakaś informacja w necie? Coś bliższego, katalog, jakość, ceny?
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Witam, Osobiście widziałem i trzymałem w ręku w oddziale Warszawskim. Ale na ich stronie nie znalazłem:
dzwonić:-))
Pozdrawiam, Darek
Reply to
DAREKRC