SOLID WORKS

Mam kolejny problem z progr solid
export pliku do formatu *.igs mo¿e mi kto¶poradziæ jak to zrobiæ ?
Tylko prosze nie piszcie ze :
Otworzyæ dokument SolidWorks, który chcemy eksportowaæ jako plik IGES.
Klikn±æ Plik, Zapisz jako.
Pojawi siê okno dialogowe Zapisz jako.
Ustawiæ Zapisz jako typ na IGES (*
.igs) i klikn±æ Opcje.....
Posiadam SOLIDA 2003 wersia STUDENT DESIGN KIT 2003/2004
i nie mo¿na tam ustawiæ typu *.igs kto¶ wie o co w tym wszystkim chodzi ???
Reply to
S.L
POLECAM grupê pl.comp.cad
Pozdrowienia
Reply to
kordian
S.L snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
W tym formacie można zapisywać części i złozenia, ale nie rysunki.
Polecam specjalistyczne forum
.
Pozdrawiam WM
Reply to
Wlodzimierz
Co sie dziwisz ¿e nie mo¿esz skoro masz wersje studeta (czyt. Okrojon±)
Pozdro
Reply to
Kermit
Gdy j± dostawalem od przedstawiciela solidWorksa otrzymalem inf ze jest to taki sam program bez okrojen tylko 300 dniowa licencja teraz juz wiem ze tak nie jest ale dzieki za info cos jeszcze wycieli ktos wie co ??
U¿ytkownik "Kermit" snipped-for-privacy@nospam.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:celfkf$q84$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
S.L