Mapa do celów projektowych/mapa zasadnicza

zamierzam sporządzić mapę do celów projektowych działki i wiem że na
pewno będzie różniła się od mapy zasadniczej ( będącej w urzędzie )
tym że będzie na niej zaznaczony dobudowany wcześniej (nie zgłoszony
nigdzie) ganek ,
jak w takiej sytuacji zachowuję się urząd ?
czy ściga za samowolę budowlaną ?
bo zamierzam tę mapę złożyć razem z wnioskiem o pozwoleniu na budowę,
Reply to
trebor
Użytkownik "trebor" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@s37g2000prg.googlegroups.com... zamierzam sporządzić mapę do celów projektowych działki i wiem że na pewno będzie różniła się od mapy zasadniczej ( będącej w urzędzie ) tym że będzie na niej zaznaczony dobudowany wcześniej (nie zgłoszony nigdzie) ganek ,
A ganek nie podpada aby pod małą architekturę?
Reply to
Jd.
Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w wiadomości news:47e29bd1$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Mapkę się sporządza z natury. Właśnie po to, by uniknąć takich niespodzianek.
Reply to
Robert Tomasik