prowizoryczny najazd (podjazd)

W dniu 2011-07-07 15:55, Konrad Anikiel pisze:

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=ramp&_sacat=See-All-Categories
Jeśli chodzi o to: http://allegro.pl/solidne-najazdy-podjazdy-rampa-najazd-podjazd-i1686887682.html
to za niskie, chociaz w rozsadnej cenie i solidnie wygladajace.
A jeśli chodzi o to: http://allegro.pl/najazdy-samochodowe-najazd-samochodowy-i1701897975.html
to cena powalająca.
--
venioo
GG:198909

W dniu 2011-07-17 19:15, W.Kr. pisze:

Czym zasmucilem? Przyznam szczerze, ze od czasu skonczenia studiow nie mam do czynienia z obliczeniami stricte mechanicznymi, a i czasu na szukanie tego w encyklopedii techniki tez niezbyt, wiec wole spytac tutaj kolegow fachowcow :) Bo moim zdaniem nosnosc tego bedzie taka sama jak jednolitej belki (bo pole przekroju materialu bedzie takie samo), pod warunkiem trwalego polaczenia tego np. skrecenia tej "przekladanki" grubymi srubami. Plusy dla mnie takie, ze takie deski mam skad wziac, do tego sam moge zaimpregnowac, a w razie czego nie jest ciezkie i mozna gdzies przeniesc. No i opady atmosferyczne przeleca miedzy deskami swobodnie.
--
venioo
GG:198909