Środki antyelektrostatyczne, obniżające

Czym posmarować powierzchnię folii poliamidowej aby się nie elektryzowała? Aminy czwartorzędowe, metylosiarczany, siarczany VI, sulfoniany i anionowe i kationowe środki powierzchniowo czynne - tyle znalazłem na razie. Chodzi o taśmę z grubej folii poliamidowej aby się możliwie mało elektryzowała i miała jak najmniejszą rezystancję powierzchniową. Zrobiłem próby z kilkoma płynami antyelektrostatycznymi do prania i elektryzuje się wyraźnie mniej, ale to jeszcze nie to. Metalizacja odpada. Jacek

Reply to
Jacek

Powietrze jest, jakie jest i nie można tego zmienić. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 2022-04-01 o 20:29, Jacek pisze:

Jest sporo preparatów do tego celu na rynku np.

WM

Reply to
WM