amerykanskie modele zwiadowcze w Iraku

wlasnie przed chwila w Panoramie pokazali migawke jak jakis waleczny
Irakijczyk z Faludzy dumnie :) trzymal
w reku jakis zdobywczy model w dwoma silnikami - model mial rozpietosc z 60
cm, nie wiem czy byl caly
czy to byl tez brakowalo mu reszty skrzydel - ale zapewne byl to jakis
amerykanski zwiadowczy RC,
tydzien temu widzialem inny reportaz, gdzie amerykanie pokazywali inny swoj
model, byl on wypozazony w GPS, kamere, naped elektryczny, mozna go bylo
zaprogramowac na lot gdziekolwiek, mogl leciec godzine, wyrzucany z gumy, a
najlepsze bylo ladowanie, byl on caly ze styro, juz z kilkoma latami,
ladowanie bardziej przypominalo "przyglebienie" pod katem 30 stopni, ale
model podskoczyl kilka razy i byl nadal caly :)
pozdrawiam,
Tomek
Reply to
tomm
Witam.
Nie dalej jak miesiąc temu pisałem o tym "modelu" na grupie. Podawałem nawet link do stronki ze zdjęciami i opisem. Tylko coś nie moge odszukać. Czyżby cenzura?!?
Sebastian
Reply to
artmedia2WYTNIJTO
ja sobie jeszcze przypomnialem, ze jakis czas temu na Discowery tez pokazywali podobny ale mniejszy model, w zasadzie to ksztalt mial kwadratu, dwa silniczki po bokach na samych koncach, w srodku pomiedzy nimi "troche" kadluba w ktorym byla kamerka itp, smigielka mial skladane i byl na prawde bardzo lekki, ten teraz co widzialem, to jakby jego wiekszy brat, ciekawi mnie tylko dlaczego wybrali akurat taki ksztalt , czy ktos wie ??
Tomek
Reply to
tomm
[CIACH]
Moze dlatego że w środku płata jest płyta główna od PC (na Windowsach) ? :)
Irek
Reply to
Irek_K
Znalazłem...