Jakie akumulatorki? (lamer)

Witam. Synek ma zabawk - zdalnie sterowany samochd na 6 paluszkw AA. Zamiast baterii chciabym kupi akumulatorki tylko nie wiem czy Ni-Cd
czy Ni-MH. Z tego co poczytaem Ni-Cd maj mniejsz pojemno (na allegro znalazlem do 1100 mah), efekt pamici ale za to mona szybko adowa i rozadowywa duymi prdami. Ni-MH maj wiksze pojemnoci (widziaem na allegro e nawet do 2950 mah), nie majefektu pamici ale trzeba je adowa stosunkowo maym prdem i nie mona zbytnio przecia. I teraz mam dylemat jakie akumulatorki kupi bo nie mam pojcia jaki prd pobiera silnik tej zabawki. Czym si sugerowa lub co polecacie do takiego czego? (nie jest to jakis terenowy pojazd, ktry ma mocny silnik, bardziej do uytku domowego.
Pzodrawiam.
Będzie problem bo chcesz zastąpić ogniwa akumulatorami a aku NiCd które można szybko ładować nawet 3C(nie każde się nadaja)rzadko występują w rozmiarach normalnych paluszków więc pozostaje Ci aku NiMh które maja ograniczony prąd ładowania i nie może być większy jak 1 C czyli 1000 mAh max ład.prądem 1 A.Tej samej regule podlegaja aku Li-Jon które sa lekkie i b.wydajne prądowo ale mają inne rozmiary zazwyczaj krztałt maja prostokątny.No i nie maja pamięci jak NiCd i mozna je doładowywać