[off topic?] metalowe modele samochod├│w

Witam wszystkich,
ByŠ mo┐e moje pytanie ma niewiele wspˇlnego z modelarstwem jako takim, ale mo┐e kto z Was siŕ orientuje.
Gdzie mo┐na kupiŠ gotowe modele samochodˇw? Im lepsze odzwierciedlenie rzeczywistoÂci, tym naturalnie lepiej. G│ˇwnie interesuj▒ mnie modele bie┐▒ce...
Super by│oby, gdyby kto kojarzy│ sklep w Warszawie, ale ka┐da inna propozycja jest akceptowalna :)
Dziŕki serdeczne, Pozdrawiam, Pawe│
Add pictures here
Ôťľ
Zacznij w najwiekszym sklepie modelarskim - allegro... ;-)
Pozdrawiam, Marcin
Witam wszystkich,
By─ç mo┼╝e moje pytanie ma niewiele wsp├│lnego z modelarstwem jako takim, ale mo┼╝e kto┼Ť z Was si─Ö orientuje. Gdzie mo┼╝na kupi─ç gotowe modele samochod├│w? Im lepsze odzwierciedlenie rzeczywisto┼Ťci, tym naturalnie lepiej. G┼é├│wnie interesuj─ů mnie modele bie┼╝─ůce...
Super by┼éoby, gdyby kto┼Ť kojarzy┼é sklep w Warszawie, ale ka┼╝da inna propozycja jest akceptowalna :)
Dzięki serdeczne, Pozdrawiam, Paweł
Add pictures here
Ôťľ