Plany statków i okrętów - Gdzie kupić?

Mam pytanie : gdzie w Warszawie można kupić plany modelarskie statków i okrętów. Może ktoś mi podać jakieś namiary na sklepy które prowadzą sprzedaż planów i innych akcesoriów do modeli pływających.A może ktoś wie skąd można sobie takowe plany ściągnąć? Jeżeli tak to proszę o jakieś namiary. Z góry bardzo dziękuje Robert

Reply to
Robert

A z wymienionych co by Cię zainteresowało PM 88-kontenerowiec PM 96-DE GRASSE PM 115-ORP ORKAN PM 132-ORP PIAST PM 134HMS SHEFFIELD Zb.

Reply to
dorola2WYTNIJTO

a co za te plany chcesz??

pozdrawiam Marcin

Reply to
MarcinekP

Wymienione plany najchętniej odstąpię. Szczegóły dogadamy na priv. pozdr.Zb.

Reply to
dorola2WYTNIJTO