[sprzedam] [głównie RC] Spora wyprzedaż ...

... a b─Ödzie jeszcze wi─Öcej, tylko potrzebuj─Ö nieco czasu, ┼╝eby powystawia─ç kolejne rzeczy (ju┼╝ jest prawie 30 aukcji).
Planuj─Ö jeszcze ze 5-6 rzut├│w po kilka - kilkana┼Ťcie aukcji. Na razie wszystkie rzeczy od 1 z┼é i bez ceny minimalnej, ale chyba wkr├│tce b─Öd─Ö wystawia┼é te┼╝ nieco dro┼╝sze/wi─Öksze.
Przymierzam si─Ö do wi─Ökszego projektu lataj─ůcego i robi─Ö troch─Ö miejsca na p├│┼ékach - bo na uzbieranie wystarczaj─ůcej kaski raczej nie licz─Ö ;)
Pozdrawiam i zapraszam na aukcje: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid9120
Niezainteresowanych przepraszam i te┼╝ pozdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl
Add pictures here
Ôťľ
Uchyl cho─ç r─ůbka tajemnicy co to za projekt ??? ;)
Krzysztof Pick
Ôťľ
U┼╝ytkownik "Krzysztof "TTQ" Pick" ...

Ok, uchylam r─ůbek: elektryczny, bezszczotkowy, na Li-Poly ... Dalsze odkrywanie ko┼éderki b─Ödzie nast─Öpowa┼éo po trochu ...
[SPAM] A wyprzeda┼╝ dalej trwa i co┼Ť jeszcze dorzucam, lada chwila pojawi si─Ö tam np. nadajnik Multiplexa 3010, chyba, ┼╝e wcze┼Ťniej kto┼Ť z grupy si─Ö nim zaopiekuje ;) [/SPAM]
Pozdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl
Add pictures here
Ôťľ

Uuuuuu, no to ju┼╝ sobie wyobra┼╝am ........ Chocia┼╝ zdrad┼║ jeszcze ile ta tajemnica b─Ödzie mia┼éa rozpi─Öto┼Ťci ;)))
Krzysztof Pick
Ôťľ
Krzysztof \"TTQ\" Pick wrote:

obstawiam jakies 500mm .........lopaty :-)
Logo?
--
pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko

Eeee tam... , niemozliwe. Depronowych nie robi├ä┬ů. ;-)
Pozdrawiam, Andrzej Kowalski
Add pictures here
Ôťľ

Hm, pomysl niezly, ale to nie to. Na razie DragonFly i ECO8 zaspokajaja mnie w kategorii elektrosmiglowc├│w (zreszta ciagle jestem tu baaaaardzo poczatkujacy).
Jednak samolot.
Ale nie ciagnijcie mnie juz za jezyk. Bedzie czym - to sie pochwale.
Pozdrawiam serdecznie,
Kaper www.depron.prv.pl i czesto bardziej aktualne wiesci: www.alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/search.php?search_author=Kaper
Add pictures here
Ôťľ