testy papieru do drukowania kalek

Zostaly przeprowadzone:) Ze skutkiem porazajacym;) Co prawda, musze kupic nowy atrament, bo w tym jedna dysza mi sie przytkala, ale moge powiedziec, ze:

  1. Rewelacja.
  2. Najlepiej mi wychodzilo, jak ustawilem w ustawieniech drukarki papier fotograficzny | jakosc najwyzsza
  3. Bezwzglednie trzeba uzyc Microscalowego (taki mam) Liquid Decal Film.
  4. Nakladac go dopiero jak _dobrze_ wyschnie atrament. On sam tez musi wyschnac (ale mi nowosc;) )
  5. Do wody i rewelka. Mam jakies stare skrzydlo do testow. Nie ma na nim juz sidoluxu, ale klalke ledwie widac.
  6. moze jest troszke twarda, ale podejrzewam, ze plyny zmiekczajace zrobia z niej co tylko bedzie trzeba:)

  1. Jednym slowem - polecam!

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel