[panc] Gąsienice do Sd.Kfz. 251 Stuka zu Fuss

Hej,

W tej chwili mam ten pojazd na warsztacie i nie za bardzo jestem zadowolony z gumowych gąsienic które ten zestaw zawiera. Ponieważ Fruilmodel jest koszmarnie drogi poszukałem innych i znalazłem dwa zestawy firmy AFV Club w podobnej cenie:

- koła i gąsienice (ładniejsze od Tamiya, ale jednak gumowe) do 251

- Sdkfz 251 Tracks early model - gąsienice ogniwkowe. Wolałbym ten drugi, ale czy mogę użyć wczesnych gąsienic do zu Fussa? Nie wiem czym się różnią wczesne od późnych...

Pozdr TomB(raider)

Reply to
TomB(raider

Jak na moje oko spokojnie możesz ich użyć. Takie były w żuciu do końca wojny. Co do póznych to nie miem co autor miał na myśli - prawdopodobnie wariant całokowicie stalowy, które jednak nigdy nie zdobyły wielkiej popularność, druga możliwość to uproszczone z gumowymi nakładkami - bez otworów w odlewie - czyli prawie identyczne jak wczesne.

HTH Marek

Reply to
Marek Jaszczolt

Ponieważ Fruilmodel jest

Myślę że spokojnie można ich użyć. najważniejsza róznica między tzw. wczesnymi a późnymi to brak czterech dziur na ogniwie. Zreszta oba zestawy AFV maja gąsienice wczesne, tzn te z dziurami. mam ten pierwszy zestaw, jest o niebo lepszy od tamiyi, a gąsienice, mimo że gumowe, są b. wysokiej jakości. Zreszta są tam też żywiczne boki i całe zawieszenie, które tamiya b. uprościła.

Wojtek

Reply to
wojciech.maka

Witam,

Qrcze... Dlaczego nie poczekałem... Wczoraj zakupiłem ogniwkowe z AFV... Wczoraj też zacząłem je sklejać. Niemniej bardzo dziękuję za propozycję.

Dzięki i pozdrawiam TomB(raider)

Reply to
TomB(raider