malowanie Sd.Kfz.251/1 Ausf.C - AFV Club

witam wszystkich serdecznie,
mam lekki problem z malowaniem zakupionego wlasnie modelu firmy AFV Club, a mianowicie Sd.Kfz.251/1 Ausf.C.
Instrukcja nie podaje koloru jakim nalezy pomalowac wnetrze tego transportera. Co wiecej, w opisie malowania zewnetrznego podano 4 rózne wersje, w zaleznosci od jednostki/kampanii ale posluzono sie jedynie ogólnymi nazwami farb - Dark Yellow, Dark Green, Red Brown, Dark Grey ... Czy którys z kolegów móglby mi pomoc w doborze odpowiednich farb Model Master dla powyzszego ? Obawiam sie ze sama instrukcja niewiele mi pomoze ...
z gory dziekuje Pozdrawiam tomasz renkiel gliwice
Tomasz Renkiel wrote:

Dark Yellow - akryl: 4796 Panzer dunkelgelb, emalia: 2095 Panzer dunkelgelb Dark Green - akryl: 4798 Panzer Olivgrun 1943, emalia: 2097 Red Brown - akryl: 4707 Earth Red lub 4797 Panzer Schokoladenbraun RAL 8017, emalia: 2096 Dark Grey - akryl: 4795 Panzer Schwarzgrau RAL 7021, emalia: 2094
Wnętrze w kolorze ciemnożółtym lub ciemnoszarym, zależnie od malowania na zewnątrz.
--
Marek "Barbidu" Barbaszyński
---- The signature has been optimized away