Pałac Kultury i Nauki - opinie

Witam szanowne grono techniczne.
Dosyć często spotykam się - szczególnie w mediach z opinią (np podczas
chodnikowych sond społecznych) ze Pałac Kultury i Nauki "podarowany" nam
przez Naród Rosyjski jest strasznie brzydki i nalezałoby się go pozbyć bo
szpeci naszą "piękną" stolicę. Mam wrazenie, że ostatnio jest jakas nagonka
na ten obiekt socrealizmu, chyba własnie media wykreowały jakiś negatywny
wizerunek tego budynku jako symbol zła który nadas stoi na Placu Defilad i
przypomina o przeszłości. Ja mieszkam we Wrocławiu i moim skromnym zdaniem w
tym mieście na czasów III RP nie powstało nic ładniejszego od PKiN (nie
mówie o gabarytach tylko o estetyce) a jak jest w waszych miastach . Ja
uważam ze PKiN nie jest znów taki ostatni, mi sie nawet podoba :-) Gaudi to
to nie jest ale.....
A co wy sądzicie na jego temat.??
PS.
nie znalałem grupy architektonicznej.
Reply to
jensen
Ciesze się że to czytam, bo mam dokładnie takie samo zdanie. Może to dla tego że też jestem z Wrocka.. Własciwie to o co IM chodzi? Dość monumentalne, ale coś w sobie ma. Napewno widziałem wiele brzydszych.
pl.misc.budowanie? ;-)
Reply to
Łagoda
Ten jest napewno brzydszy:
KA
Klasycznie: maly ale gustowny ;-)
A serio: mimo wszystko zestarzal sie jakos ladniej niz biurowce z lat 70-tych, a i pewnie obecne budynki przezyje. A jak ktos chce zobaczyc, jak mozna w podobnym stylu budowac po partacku, niech jedzie do Lichenia ;->
pozdrowienia
krzys
Reply to
myszek
"podarowany" nam
Reply to
BlueVillain
Mojm daniem jest to calkiem ladny obiekt. Dodaje uroku centrum naszej stolicy. A z oswietleniem w nocy lub wieczorkiem: moim zdaniem bomba. Z argumentami odnoszacymi sie do niewykorzystania wielu powierzchni w jego wnetrzu mozna sie zgodzic (choc to i tak zaden powod wyburzania) ale z tymi o jego szpecacym wygladzie "chyba" NIE. Dookola jest naprawde duuuzo o wiele brzydszych od niego.
AHOJ
Reply to
Radek