Reflex Simulator - opinie ?

Piecyk ( Maciej Piec

Z glebin modelarni ...

C> czy ktoś takie cos robi u nas bo ja bym chętnie kupił od tego gościa ale nie C> bardzo wiem jak mam zapłacic koronami, może ktoś jest też zainteresowany C> kupnem tego interfejsu ??

C> Conti

Szkoda ze nie ma binarek do procka. Sama konstrukcja banalnie prosta. Wytrawienie plytki i lutowanie to spokojnie 30min.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Hej

Wysłałem do gościa maila z pytaniem o to czy "przyjmuje" też bardziej cywilizowaną walutę. Na razie brak odpowiedzi...

mRqS

-=RC Latające=-

mrqs
Reply to
Piecyk ( Maciej Piec

hehe.. zaryzykowałem angielski... jak nie, spróbuję czeski :)

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Witam wszystkich !

Na interface do Reflexa też poluję od jakiegoś czasu - uważam, że Reflex jest najlepszym symulatorem zostawiając całą konkurencję o kilka długości z tyłu ;)

Jeśli są chętni do zakupu tego urządzenia od naszego południowego sąsiada "hurtowo" to ja się oczywiście dołączam.

Co do zakupu za obcą walutę to miałem kokazję kupować wysyłkowo u Czechów kadłub laminatowy - koszty są jak na jedną osobę niemałe - Eurotransfer w PKO BP to koszt 45 zł (tu są "obsługiwane" wszystkie waluty występujące w Europie - oczywiście w PKO płacimy w zł) + koszt wysyłki (za 2 metrowy kadłub płaciłem 450 CZK czyli ok 65 zł).

Pozdrawiam.

Reply to
czary

Hej.

a po co tak kombinować? Pytałem Milosa o koszty przesyłki interfejsu. Można mu wysłać kasę "w kopercie" i wtedy przesyłka wyniesie 4 euro+koszt interfejsu.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Czyli można słać Euro w kopercie ?

Reply to
czary

tak. dokładnie tak mi odpowiedział.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Ja również napisałem maila do Milosa, ale od 28 września się nie odezwał ;/

Reply to
czary

w jakim języku pisaliście maile? możliwe, że Milos nie zna angielskiego.... Ja napisałem po czesku (dzięki jednemu z kolegów) i dostałem odpowiedź. Fakt, że czekałem ponad tydzień.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Jestem jak najbardziej za zrzutą i zamówieniem hurtowym. Proponuję czekać tydzień na chętnych do zakupu od dziś. Potem ustalimy skarbnika, gdzie wpłacimy odpowiedznią sumę, czyli koszt interface'ów oraz wysyłki. A w międzyczasie ew. uśmiechniemy się do kol. MrQs'a aby znajomy czech przetłumaczył nasz list ;-) (Jeśli Milos nie znaju Anglicky).

P.S. Próbowałem używać kiedyś tłumacza on-line'owego na jakiejś stronce www, mój odbiorca skomentował to tak : "pište anglicky. Vašemu česky pasanénu dopisu není rozumět." :D

Reply to
czary

można spokojnie wysyłać mu kasę na jego adres. co do jego angielskiego to nie jestem pewien bo po prostu dostałem odpowiedź dopiero na email napisany po czesku.

mój

není

hehehe.. dobre! :)

pozdrówka