balancery do lipoli

Witam zamierzam zbudować dobra ładowarkę do akumulatorów Li-Pol . W założeniach ma mięć sterowanie mikrokontrolerem . Kontrola prądu, wartość energii
załadowanej i rozpoznawanie cel . Dlatego proszę kolegów o nadsyłanie schematów balancerow musze zobaczyć jak inni to wymyślili :) Marek S

bardziej zaawansowanych

Witam szukałem ale nic co by mnie zainteresowało nie było Marek S

Schark jest dosc prosty. Jezeli sie mi uda zrobic dobre zdjecia plytki to podesle
Witam w związku z tym ze zamieram zrobić ładowarkę lądująca do 6 lipoli, impulsowa z możliwością ładowania w trybie fast i musze zrobić taki balancer żeby wyrównywał napięcia podczas ładowania , określają to jako lipo-symetryzator lub eqalizer . Marek S
Marek S wrote:

impulsowa

lipo-symetryzator

Moze: Hyperion LBA10 6S