Czy da się skleić ze sobą kilka warstw cienkiej sklejki

Szanowni Koledzy

Mam następujący problem .

Czy da się skleić ze sobą kilka warstw cienkiej sklejki (do wycinania)

i potem ją rozkleić bez uszczerbku .

Jeśli możecie mi jakoś pomóc to bardzo proszę .

pozdrawiam Marek

Reply to
Marek

A skrecic ze soba ? Klejenie nie jest 100% odwracalne... ;o)

Reply to
Arcimek

A kawalki cienkiej tasmy dwustronnej do klejenia wykladzin? Moze wystarczy? Nie wiem jaka planujesz obrobke i jakie beda wystepowac tam sily .

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

====================================================== Witam Niestety skręcanie odpada , sklejka będzie wycinana wyrzynarką drobne elementy

pozdrawiam

Reply to
Marek

Marek ! Już ci pisałem ,że możemy opracować technologię do waszej produkcji........... Rozumiesz ??!!

Reply to
Roman B

pokombinuj z klejem uzywanym do kopert i tzw. memory stick-karteczek z paskiem kleju... pozdr jacek Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@betanet.pl napisał w wiadomości news:br6usp$7mj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
tybel