FC 28 i sym

Witam czy ktoś ma wyprowadzenia do symulatora w Futabie FC 28 jakąś nie wygoglalem . Proszę o info na priv ) Marek S

A jednak kupie FC-28:-) Tu masz linka: http://www.rkolbabek.com/jomla/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=35&limit=1&limitstart=3#dsc
Pozdrawiam, Darek
A patrzyłeœ tu http://www.pitlab.webpark.pl/interfejs_fms.html ? Podejrzewam, że gniazdo jest rozpracowane podobnie jak w innych aparaturach futaby.
Pozdrawiam Paweł

Witam kupiłeś i jesteś zadowolony :) szukam wszystkich materiałów do Tego radyjka tzn. schematu CamPack + interface do programu Cami 2000 podejrzewam ze tam będzie MAX232 bo chyba to transmisja szeregowa :) . Mam ja dopiero kilka dni wiec uczę się jej . Na razie uważam ze jest super . Marek S

Gratuluję zakupu. Myślę, że nie będziesz żałował. Jaką masz wersję softu? Na czeskiej stronie, do której już wcześniej ktoś podał link, jest bardzo dużo wiedzy o tym nadajniku. Nawet ten dziwny język nie stanowi przeszkody bo jest dużo zdjęć i fotografii. Co do kabla do symulatora i wyprowadzeń uczeń - trener to są takie same jak w np. w Hitecu Optic 6. Interfejs do sym kupowałem na Allegro, kabel uczeń - trener (uczyłem młodszego kolegę właśnie z Opticem 6 - już lata sam) kupiłem u Pitlaba. Wszystko śmiga znakomicie.
Marek Popów
Witam Jestem na razie zachwycony już ja trochę rozbudowałem o wyłączniki stanu lotu i przycisk trymera . Już wiem jak wyprowadzić sygnał PPM i zamierzam teraz uruchomić program CAMI robiąc interface po RS 232. chyba jeszcze zrobię jakiś większy CAMPACK . Ale jakim cudem to działało z optic ? ciekawe . interface mam zrobiony pod USB używałem go w FC 18 plus ( tez bardzo dobre radio) jeszcze musze rozgryźć trymery dodatkowe ale wszystko po kolei . No i teraz nareszcie będę budował moto-szybowca 3- 3,5 m z pełna opcją Marek S

Nie znam się aż tak, ale wydaje mi się to proste. Opic 6 ma takie samo gniazdo trenera jak FC 28 i tak samo (z tych samych pinów) wyprowadzony sygnał.
Marek Popów