Instrukcja do M978

Witam Podczas swiatecznych porzadkow znalazlem model M978 HEMTT w wersji cysterny wydanego przez Italeri w skali 1:35. Problem w tym, ze nie mam nigdzie
instrukcji jak skleic, jak pomalowac, okleic. Poratuje mnie ktos. Sklepy w Lodzi juz przeszukalem a poniewaz jest to staroc raczej juz tam jej nie dostane :( Poratuje ktos? Jakis skan, link cokolwiek?
pozdr
--
BartekGSX6F, Ave1,8
EL