Jeep Willys Modelik Nr 10/02 Ma ktoś ?

Powitać W chwilach wolnych od RC wracam do kartonówek moim najnowszym powrotem jest model wymieniony w topicu niestety okazuje sie ze zajeła sie nim zony siostrzenica i aktualnie brakuje mi Arkusza nr 2 i okładki (ciul z fotkami i reklamami ale nie mam rysunków montażowych) Gdyby był ktoś tak miły i mógł by naprzykład zeskanować dla mnie arkusz nr 2 tam chyba były koła i drobnica i rysunki motazowe i podesłac byłu by super zajefajnie. Wiem ze kolory beda inne i takie tam ale model bedzie i tak malowany. Pozdrawiam Addriano

Reply to
Addriano